ნახტომი


* * * * * 3 ხმა

შავი სია


გამოხმაურებათა რაოდენობა: 251

#21 Eliso Kokaia

    female

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 917 გამოხმაურება
1

დაწერილია 21 September, 2007 - 15:55

იხილე გამოხმაურებაThe Architect, Sep 20/07, 18:09 -ში, განაცხადა:

ეგრე არ გამოვა. ეს უფრო გავიდოდა რუბრიკაში "ვინ გვაბრაზებს"

რატომ არ გამოვა?!
" მაბრაზებს " ანუ უკმაყოფილო ვარ სერვისით ან პროდუქტით - და თუ ასეთი უკმაყოფილო ბევრია , ე.ი. ეს ფირმა უპასუხისმგებლოა და მომხმარებლის ინტერესები არ ადარდებს (ხომ წარმოგიდგინიათ, როგორ ადარდებს ასეთ ფირმას ეკოლოგიური საკითხები და ა.შ)

სამწუხარო კი ისაა, რომ საქართველოში
სწორედ ისეთი კომპანიები, რომელთაც უკმაყოფილო მომხმარებელი ყავთ, მშვენივრად "აკეთებენ ფულს"

#22 Zviad Tsagareishvili

    L6: შთამბეჭდავი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 3,156 გამოხმაურება
0

დაწერილია 21 September, 2007 - 16:23

მე მახსოვს და გამიგონია, რომ კომუნისტების დროს ორგანიზაციებსა და მაღაზიებს ჰქონდათ საჩივრის წიგნი, სადაც უკმაყოფილო მომხმარებელს შეეძლო გამოეხატა თავისი უკმაყოფილება. გასაგებია რომ ამას მაშინ სხვა მიზანი და დანიშნულება ჰქონდა, მაგრამ მემგონი დღეს კომპანიის ხელმძრვანელობას უფრო მეტად უნდა აღელვებდს ის თუ რით არიან მისი მომხმარებლები უკმაყოფილონი ან პირიქით რა მოწონთ და რა ტიპის მომსახურებას ისურვებდნენ და მოითხოვდნენ მათგან.
ვებ გვერდზე ასეთი რამ რომ გაკეთდეს კომპანიებთან შეთანხმებით: იქნება კომპანიების ჩამონათვალი და მის გასწვრივ - "საჩივრების" და "მადლობის" წიგნი სადაც მომხმარებელი დააფიქსირებს თავის პრეტენზიებს, რა მოწონს, ან რას ისურვებდა :) კომპანიის ხელმძღვანელობისთვისაც სასარგებლო ინფორმაცია იქნება შეიძლება ვიღაცამ ისეთი რამე ისურვოს, ისეთი რჩევა მისცეს რომ გამაადგეს კომპანიასაც და მომხმარებელსაც ..........

რას ფიქრობთ, მემგონი სულელური იდეაა...... :) ;) :) :)

#23 Eliso Kokaia

    female

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 917 გამოხმაურება
1

დაწერილია 21 September, 2007 - 17:08

არა, ზვიად, კარგი იდეაა, მაგრამ ახალი არაა "კნიგა ჟალობ ი ვპეჩატლენიი"

მაგ: ჩვენთან ცნობილ სააფთიაქო ქსელებში უკვე კარგა ხანია არის სპეციალური ყუთები, რომელშიც მომხმარებელს შეუძლია ჩააგდოს წერილი(კმაყოფილების, უკმაყოფილების ან აზრის გაოსახატავად) და მას აუცილებლად გაეცნობა დირექტორი

წიგნისგან განსხვავებით ყუთი ინკოგნიტოდ დარჩენის შანსს აძლევს ქართველ "მორიდებულ" მომხმარებელს(საქართველოში"უტყდებათ' მსგავსი რამეები"), და ობიექტის თანამშრომლებმა არ იციან ვინ რას წერს მათზე...
სამაგიეროდ, სრულიად უსაფუძვლოდ რომელიმე პათოლოგი ინტრიგანის მსხვერპლი შეიძლება გახდეს უდანაშაულო თანამშრომელი, მაგრამ , ალბათ, ინტრიგანის ნაწერის ცნობაც შეიძლება :-)
კონკურენციამ საგრძნობლად აამაღლა სერვისის დონე სააფთიაქო სისტემაში, დადებითი დინამიკაა საბანკო სისტემაშიც
როდის ეშველება სავაჭრო და კვების ობიექტებს?! (არადა, ყველაზე ხშირად ხომ მათ ვსტუმრობთ)

#24 Irma Kirtadze

    L4: გამოცდილი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 817 გამოხმაურება
2

დაწერილია 21 September, 2007 - 17:28

მართლა კარგი იდეაა ცუდთან ერთად კარგის გაშუქებაც. ისიც სწორია რომ საჭიროა ინფორმაციის წყარო და ფაქტების მოყვანა, საჩივრის თუ კაი შთაბეჭდილების შემთხვევაში.

#25 The Architect

    L6: შთამბეჭდავი

  • Admin
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 2,119 გამოხმაურება
5

დაწერილია 26 September, 2007 - 16:56

მე ვფიქრობ ჩვენ არ უნდა დაგვავიწყდეს ის ინვესტორები, რომელთაც სხვათა ხარჯზე გაიხარეს.
მაგალითად თაბუკაშვილზე რომ ბინიდან ხალხი გამოაძევეს ...
კემპინისკის სასტუმროს ამშენებელ კაპიტალვოსტოკს მუდმივად უნდა ლაქას სახით გაჰყვეს ის, რაც მათი დაკვეთით მერიამ გააკეთა [ან თუ გინდათ რაც ერთად გააკეთეს] ...

შავ სიაში მათთვისაც უნდა იყოს ადგილი ...

#26 Eliso Kokaia

    female

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 917 გამოხმაურება
1

დაწერილია 26 September, 2007 - 17:44

იხილე გამოხმაურებაThe Architect, Sep 26/07, 16:56 -ში, განაცხადა:

მე ვფიქრობ ჩვენ არ უნდა დაგვავიწყდეს ის ინვესტორები, რომელთაც სხვათა ხარჯზე გაიხარეს.
მაგალითად თაბუკაშვილზე რომ ბინიდან ხალხი გამოაძევეს ...
კემპინისკის სასტუმროს ამშენებელ კაპიტალვოსტოკს მუდმივად უნდა ლაქას სახით გაჰყვეს ის, რაც მათი დაკვეთით მერიამ გააკეთა [ან თუ გინდათ რაც ერთად გააკეთეს] ...

შავ სიაში მათთვისაც უნდა იყოს ადგილი ...



რა ვიცით, რომ მერიამ არ დაარწმუნა კაპიტალვოსტოკი, რომ სახლი ტაბუკაშვილზე 100%-ით უკანონო და დანგრევას დაქვემდებარებული შენობა იყო ?

#27 Zviad Tsagareishvili

    L6: შთამბეჭდავი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 3,156 გამოხმაურება
0

დაწერილია 26 September, 2007 - 17:57

მე რამდენადაც ვიცი, მერია იყო თაბუკაშვილის ქუცაზე გამოსახლების და დანგრევის ინიციატორი თანაც ყოველგვარი კომპენსაციის გარეშე გეგმავდნენ გამოყრას........
ინვესტორს სულ არ აწყობდა ასეთი ხმაურიანი საქმე და შავი პიარი მის გარშემო .........
მოკლედ უგულავა იუდა თუ იუზა როგორც გინდათ ისე იყოს ........ :D

და კიდევ ხელისუფლებამ დააკანონა "საზოგადოებრივი ინტერესებისთვის" საკუთრების ხელყოფის უფლება რაც სრულიად დაუშვებელი და ანტიკონსტიტუციური რამაა.........
საზოგადოებრივი ინტერესი საკუთრების უფლების დაცვაა!!!

#28 The Architect

    L6: შთამბეჭდავი

  • Admin
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 2,119 გამოხმაურება
5

დაწერილია 26 September, 2007 - 19:15

ერთია ვინ მოითხოვა მეორე კი ვინ შეასრულა ...

ინვესტორი იტყოდა: მე მინდა ეს და თუ მექნება ამის გაკეთEბის საშუალება, მაშინ მოვდივარ ...
ესენი კი იტყოდნენ ... "შენ ნუ ინერვიულებ, ჩვენ მაგას მოვაგვარებთ" ...

ლაქა კი მაინც დარჩა ...
მერიის ტყუილების ფონზე ახალი შენობის მაკეტი უკვე ინვესტორის საიტზე იდვა

#29 Ana Ivanishvili

    L1: კარგი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 170 გამოხმაურება
0

დაწერილია 28 September, 2007 - 16:03

1 ქულა ელიტ ელექტრონიქსის სასარგებლოდ.

თურმე რომელიღაცა მათგანი სტუმრობს Conference.ge-ს და აქ დაწერილი ინფორმაციის საფუძველზე ხვალ ტელეფონს მიცვლიან.
IBERIA Real Estate
Marketing Manager

Mobile: (+995 77) 101 150

www.iberia.ge

#30 The Architect

    L6: შთამბეჭდავი

  • Admin
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 2,119 გამოხმაურება
5

დაწერილია 28 September, 2007 - 16:16

ხუმრობ?
ელიტ ელექტრონიკსის წარმომადგენლები აქ არიან, თან რამოდენიმე, მაგრამ თუ მართლა ჩვენთან საუბარმა იმოქმედა, ნამდვილად მსიამოვნებს =))
და საიდან იცი რომ იმოქმედა?

#31 Ana Ivanishvili

    L1: კარგი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 170 გამოხმაურება
0

დაწერილია 28 September, 2007 - 16:38

დღეს დამირეკეს და დათოს (ჩემი ქმრის - ჯორბენაძის) ნომერი გამომართვეს, იმასაც დაუპოსტავს რაღაც ელიტ ელექტრონიქსზე და იმას უთხრეს, ხვალ მობრძანდით და ახალი ტელეფონი წაიღეთო.
IBERIA Real Estate
Marketing Manager

Mobile: (+995 77) 101 150

www.iberia.ge

#32 The Architect

    L6: შთამბეჭდავი

  • Admin
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 2,119 გამოხმაურება
5

დაწერილია 28 September, 2007 - 16:41

დადებითის მეტი რა მეთქმის ...
დიდი მადლობა ელიტ ელექტრონიკსს რომ გვათვალიერებენ =)) და რაც მთავარია რეაგირებენ :b-(:

#33 Ana Ivanishvili

    L1: კარგი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 170 გამოხმაურება
0

დაწერილია 28 September, 2007 - 16:45

მეც მადლობის მეტი რა მეთქმის...

ასე იქმნება იმიჯი ხალხის თვალში =))
IBERIA Real Estate
Marketing Manager

Mobile: (+995 77) 101 150

www.iberia.ge

#34 Mako Kobakhidze

    L3: კომპეტენტური

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 519 გამოხმაურება
0

დაწერილია 28 September, 2007 - 18:14

იხილე გამოხმაურებაEliso Kokaia, Sep 20/07, 14:12 -ში, განაცხადა:

"პოპული " არ გამოგრჩეთ ამ სიაში:
- უვიცი კონსულტანტები, შენახვის პირობების დარღვევით გაუვარგისებული თუ სასაქონლო სახედაკარგული პროდუქტები, ხურდა ფულის მუდმივად არქონის გამო უვარგისი ყავის ერთჯერადი შეფუთვები და სხვა მრავალი ამოვიდა ყელში რააააააააააა!



"პოპული" პირველი უნდა იყოს ამ სიაში, ყოველ ნაბიჯზე სუპერმარკეტის გახსნას ჯობია პროდუქტის და მომსახურების ხარისხზე იზრუნონ...

რამდენიმე დღის წინ გაფუჭებული რძე შევიძინე, შედედებული იყო... :( რძე რა პირობებში უნდა ინახებოდეს არ იციან ნეტა?! :)

#35 Zviad Tsagareishvili

    L6: შთამბეჭდავი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 3,156 გამოხმაურება
0

დაწერილია 28 September, 2007 - 18:20

მალადეც ელიტელექტრონიქსი :)

Ana Ivanishvili

რა დაწერე ამნაირი?

#36 Nana Tsakadze

    დამწყები

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 27 გამოხმაურება
0

დაწერილია 29 September, 2007 - 20:02

]პოპული" პირველი უნდა იყოს ამ სიაში, ყოველ ნაბიჯზე სუპერმარკეტის გახსნას ჯობია პროდუქტის და მომსახურების ხარისხზე იზრუნონ...

რამდენიმე დღის წინ გაფუჭებული რძე შევიძინე, შედედებული იყო... რძე რა პირობებში უნდა ინახებოდეს არ იციან ნეტა?!


....რომ შებრუნებულიყავით გეტყოდნენ რომ მასეც უნდა იყოს.........რა სამწუხაროა*.............და ისევ თქვენ დარჩებოდით შეწუხებული რომ საერთოდ გაბედეთ და ხმამაღლა გამოთვის უკმაყოფილება...

პოპულის სამზარეულოსთვის მაგ ტოპ დანადგარებს რომ უკვეთავდენ , იმაზე უნდა ეფიქრათ, რომ პროფესიონალი გასტრონომი მოეყვანათ
ვინც მთელ გასტრონომიული მომზადების სისტემას აუწყობდათ, საზოგადოებრივი კვების აწყობა და მომზება სულ სხვაა, ეგ სახლსში კერძის მომზადება არაა...
ერთხელ ჯთს:პოპულიში ისეთი ანტიჰიგიენა ვიხილე, რომ დღემდე აღარ ვყიდულოდ პოპულიში არაფერს. ნეტა HACCP იციან საერთოდ რაარის?
დიდ დოზებით ბაქტერიების მიღების არავითარი სურვილი მგონი არაგვაქვს არავის...
....მომსახურება ხომ საერთოდ: ბროკოლი რომ ვიხილე გამეხარდა, მაგრამ რათგინდათ -ყვითელი! პერსონალს ავუხსენი ჩუმად რომ ეს უკვე ცუდია ტქო ეგება მწვანეც გქონდეთ...და მეუბნება:-გინდა იყიდე...არადა გაიარე:):):D:)

...........მაგარია არა??? და საერთოდ, ზოგჯერ სასწაულად მოტყუებულად ვგრძნობ თავს..... თქვენ?
Nana Tsakadze
Dipl.Hotellerie & Restauratrice
Allreal LTD
Hotels & Restaurants consulting-
monitoring- management- controlling
nana_tsakadze@hotmail.com

#37 The Architect

    L6: შთამბეჭდავი

  • Admin
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 2,119 გამოხმაურება
5

დაწერილია 29 September, 2007 - 21:31

ისე,
ჩვენ პოპულმა კარგი საჩუქარი უნდა გაგვიკეთოს ამდენ უფასო რჩევას რომ ვაძლევთ ...
მართლა, მართლა :)

#38 Mako Kobakhidze

    L3: კომპეტენტური

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 519 გამოხმაურება
0

დაწერილია 29 September, 2007 - 22:22

ისე არის აქ ვინმე პოპულის თანამშრომელი?

#39 Tamuna Jangulashvili

    L6: შთამბეჭდავი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 1,827 გამოხმაურება
0

დაწერილია 29 September, 2007 - 22:26

გილოცავ ანა, მაგრამ სუპერმარკეტებში ცუდ მომსახურეობას რა ვუშველოთ...

პოპულის თანამშრომელი რომც იყოს აქ ვინმე, ვინ ამოიღებს ხმას....თითქმის ყველა თემაში მაგათზეა ლაპარაკი ცუდ კონტექსტში
Tbilisi University
PR Manager
www.tbuniver.edu.ge
t.jangulashvili@gmail.com
+995 93 256162; 899445051

#40 Nana Tsakadze

    დამწყები

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 27 გამოხმაურება
0

დაწერილია 30 September, 2007 - 21:25

ციტატა

პოპულის თანამშრომელი რომც იყოს აქ ვინმე, ვინ ამოიღებს ხმას....თითქმის ყველა თემაში მაგათზეა ლაპარაკი ცუდ კონტექსტში

...საინტერესოა...რათ უნდათ ისეთი პერსონალი, რომელსაც შეეშინდება ხმის ამოღება!! ინიციატივის გამოხატვა უნდა ახარებდეთ...,

მე სამწუხაროდ იგივეს ყოველდღე სარესტორნო და სასრუმრო მომსახურეობაშიც ვხედავ ::biggrin:: მენეჯერები ჯერ ვერ მიხვდნენ რომ პერსონალს როგორც "მოჰყავთ" ისევე "მიჰყავთ" მომხმარებლები , მათთან მუშაობაა საჭირო და არა დესპოტიზმის გამოხატვა. დილის 10დან ღამის 4მდე რომ მუშაობს -მადლობა მაინც მოუხადეთ (ისინი ხომ რეალური ფულის შემოსვლის ავტორები არიან)... მომსახურების პრობლემები ყველგანაა და არამარტო საქართველოში
Nana Tsakadze
Dipl.Hotellerie & Restauratrice
Allreal LTD
Hotels & Restaurants consulting-
monitoring- management- controlling
nana_tsakadze@hotmail.com



1 წევრი კითხულობს თემას

0 წევრი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური მოსარგებლე

ქართული & kar.ge
Share