ნახტომი





- - - - -

მედიასთან ურთიერთობის ძირითადი საკითხები


გამოხმაურებათა რაოდენობა: 105

#21 Berdia Natsvlishvili

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 315 გამოხმაურება
0

დაწერილია 22 February, 2005 - 17:35

ჯობია უთხრა ხალხს რომ შუქი არ იქნება მაგალითად 10-20-30 დღე და ამის მიზეზი არის ეს და ეს....და არ მოატყუო, მიკიბ - მოკიბულად არ ისაუბრო რაღაც კომისიების შექმნაზე, გამოძიებაზე და ასე შემდეგ, თუნდაც ის რომ ფულის გადახდაა საჭირო, თორემ ისე შუქი არ იქნება სათქმელია, რამდენადაც რთული არ უნდა იყოს. აქ ფიარ სპეციალისტები გამოდიან საზოგადოებასა და ამ შემთხვევაში დენის მომწოდებელს შორის "შუამავლები", და თუ გადახდა არის პრობლემა და ამის მერე მოგვარდება ყველაფერი, უნდა ითქვას გარკვევით და ახსნა განმარტებით, ეს არის დიალოგი და საუბარი.

ასე ვფიქრობ მე.
Berdia Natsvlishvili
Founder & Adviser, PUBLICITYGROUP
www.publicitygroup.ge

"PR, Marketing & Interactive Communications, New Media"

#22 Ana Toklikishvili

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 4 გამოხმაურება
0

დაწერილია 22 February, 2005 - 18:08

ქეთი, ნება მომეცით არ დაგეთანხმოთ და გითხრათ რომ პირადად მე მომხრე ვარ მედიასთან მაქსიმალურად გახსნილი ურთიერთობის. რა თქმა უნდა, ყველა ორგანიზაციაში არის ისეთი ინფორმაცია, რისი გამჟღავნებას არ გვსურს ,(საუბარია ისეთ ინფორმაციაზე, რომლის გამჟღავნებაც ორგანიზაციას უარყოფიდად წაადგება და არა ორგანიზაციის შიდა კონფიდენციალურ ინფორმაციაზე), მაგრამ ამ შემთხვევაშიც კი, საჭიროა მაქსიმალურად გახსნილი ურთიერთობა საზოგადოებასთან მედიის საშუალებით. უბრალოდ უნდა ვიცოდეთ, როგორ ვთქვათ ეს ყველაფერი. ინფორმაცია არ დაიმალება და ერთხელაც აუცილებლად "ამოხეთქავს". შემდეგ უკვე ორგანიზაციის, თუ კომპანიის იმიჯის გამოსწორება ან ძალიან დიდი ძალისხმევის შედეგად მოხდება, ან შეიძლება საერთოდაც აღარ აღდგეს. გაიხსენეთ, ტაილენოლისა და სამგორის ნაყინის მაგალითი... პირველი არის კრიზისული მდგომარეობის დროს გამოყენებული ხერხი, რომელიც საზოგადოებასთან მაქსიმალურად გახსნილ ურთიერთობას ითვალისწინებს, მეორე კი ალბათ " ქართული" მიდგომა საქმისადმი-ანუ დავმალოთ ის, რასაც არ შეგვიძლია, რომ გამართლება მოვუძებნოთ...
Ana Toklikishvili
MPA
Public Information Officer
The United Nations Association of Georgia
2, Dolidze Str., Tbilisi 0171 Georgia
Tel/Fax: (995 32) 33 25 16; 33 52 16
E-mail: ana@una.ge

#23 Soso Galumashvili

    ეს ჯეპრაა!

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 464 გამოხმაურება
0

დაწერილია 22 February, 2005 - 18:40

სამწუხარო ის არის, რომ ელქტროსისტემა ამინდზეა დამოკიდებული და არა ის თუ როგორ უნდა ვუთხრათ მოსახლეობას ამის შესახებ.

ციტატა

მე ვერ ვეტყვი მოსახლეობას პირდაპირ, რომ სიტყვაზე, მათ შუქი არ ექნებათ 5 დღის განმავლობაში და ვერ დავაყოლებ, იმიტომ რომ არ იხდით

პიარული თვალსაზრისით ამას არავითარი მნიშვნელობა არ აქვს - კომპანიის რეპუტაცია ზრდისკენ ნამდვილად არ წავა. მე ვფიქრობ შელამაზების პოზიცია სირაქლემას პოზას უფრო ჰგავს. შუბი ხალთაში არ დაიმალება. სამოქალაქო საზოგადოების ჩამოყალიბების პარალელურად, კომპანიები რომლებიც ,ფაქტობრივად, ატყუებენ მოსახლეობას, არათუ დაკარგავენ მომხმარებელს, არამედ გაკოტრდებიან კიდეც.
ნებისმიერი სასამართლო დაუჭერს მხარს მომხმარებელს.
ამიტომ ჩემი პოზიცია უფრო დამაჯერებლად მეჩვენება და პიარის სახელმძღვანელოებშიც და რეალობაშიც ასეა! :(
სოსო გალუმაშვილი
ჯეპრა
პიარი და მარკეტინგული კომუნიკაციები
www.gepra.ge

#24 Nino Tarkhnishvili

    L3: კომპეტენტური

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 644 გამოხმაურება
0

დაწერილია 22 February, 2005 - 22:18

სოსო, მე სავსებით დავეთანხმები შენს აზრს. ჯობია ავადმყოფმა იცოდეს რომ სერიოზული დაავადება სჭირს და დროზე უმკარნალოს ამ დაავადებას, ვიდრე მოატყუონ და მან ეს დაავადება "ფეხებზე დაიკიდოს". ღრმად ვარ დარწმუნებული იმაში, რომ საზოგადოებას აქვს უფლება იცოდეს სიმართლე.

ოჰ, არ მითხრათ, ახლა რომ ხალხი გეცოდებათ და სიმართლის გამჟღავნებით მათ გულებს დაუხეთქავთ და იქნებ გამოიჩინოთ ჰუმანურობა და ცოტა ნათელ ფერებში დავუხატოთ ბნელი რეალობა. რა სისულელეა, მე სიმართლის მომხრე ვარ!!!

#25 Keti Janelidze

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 3 გამოხმაურება
0

დაწერილია 22 February, 2005 - 22:26

მე მინდა ვუპასუხო ბერდიას და ვუთხრა, რომ ამ შემთხვევაში საქმე არ ეხება ფრ სპეციალისტის ეთიკის ნორმებისგან გადახვევას ან საზოგადოებრივი პასუხისმგებლობის აცილებას. მოგეხსენებათ, რომ ჟურნალისტები მეტად ცნობისმოკვარე ხალხია, შესაძლოა ისეთ ასპექტებზე გაამახვილონ ყურადღება, რისი გაჟღერებაც რაღაც ეტაპზე არ გვსურს. თუნდაც იმ მოტივით, რომ ესა თუ ის მოვლენა არ არის იმ კონდიციამდე მისული, რომ მასზე სათანადო რეაგირება მოხდეს. მედიის წარმომადგენლებს კი იზიდავთ ისეთი საკითხები, რომლებსაც საკუთარ აღმოჩენად თვლიან და სხვაზე ადრე მოიპოვებენ.

#26 Nino Jeranashvili

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 21 გამოხმაურება
0

დაწერილია 23 February, 2005 - 09:40

თქვენ თუ ფიქრობთ, რომ მოხმარებულ ელექტროენერგიის საფასურს მოსახლეობა იხდის ძალაინ ცდებით. უბრალო მაგალითს მოგიყვანთ. ბოლო პერიოდის განმავლობაში მოსახლეობა მასიურად აპროტესტებს უშუქობას. ყველა ერთხმად აცხადებს, რომ დიდი ფული ეხარჯებათ შეშაზე, სანთელზე, ნავთზე. "არ გვაქვს, შესაძლებლობა, რომ ამ ყველაფერში ფული ვიხადოთ ამიტომ მოგვეცით დენი"-ციტატები გამოსვლებიდან. მე შეგახსენებთ, რომ სხვადასხვა რეგიონის მოსახლეობა ერთიდაიგივეზე საუბრობს და აცხადებს. გამომდინარე აქედან საზოგადოება მიჩვეულია ელექტროენერგიის უფასო პროდუქტად აღქმას და დატაცებას.

დღეს ენერგეტიკაში ძალზე მცირე თანხა ტრიალებს. ჩემი კომპანია "საქართველოს სახელნწიფო ელექტროსისტემა" ელექტროენერგის გადაცემას და დისპეტჩერულ მომსახურებას ეწევა. ანუ ვმართავთ საქართველოში არსებულ გადამცემ ხაზებს (ყველას არა), დამადაბლებელ ქვესადგურებს, სადისპეტჩეროს, რომელიც თბილისში მდებარეობს და საიდანაც ქვეყნის ენერგოსისტემის მართვა ხორციელდება. გასულ წელს ჩვენი კომპანიის შემოსავალი 19%-ით შემოიფარგლა. დამიჯერეთ, ეს ძალზე ცოტაა იმისათვის, რომ მართო კომპანია, სადაც 2700 თანამშრონმელი მუშაობს, გამუდმებით ჩასატარებელია სარემონტო და სარეაბილიტაციო სამუშაოები (მოძველებული ტექნიკური მოწყობილობების გამო). ყველაფერთან ერთად გამუდმებით იპარავენ გადამცემ ხაზებსა და ანძების კუთხოვანებს (ფერადი ლითონი).

ცნობისათვის, საქართველოს ენერგოსისტემის გამართულად მუშაობისათვის, პირველი ეტაპისთვის, 80 მილიონი დოლარია საჭირო .

#27 Nino Jeranashvili

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 21 გამოხმაურება
0

დაწერილია 23 February, 2005 - 09:50

ქეთი,

სისულელე ის არის, რომ გაღიზიანებულ მოსახლეობას კიდევ უფრო გააღიზიანებ და აგრესიას დანერგავ. აგრესილული ფიარი ყველგან არ მართლდება!!! და ავადმყოფობას არავინ არ დაიკიდებს ფეხებზე თუ ფული აქვს. დაავადებული აუცილებლად იმკურნალებს, თუ ამის საშუალება გააჩნია! :(

#28 Tariel Zivzivadze

    L8: პროფესიონალი

  • Members
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 11,944 გამოხმაურება
39

დაწერილია 23 February, 2005 - 10:24

მედიასთან სრული გახსნილობა ძალიან საფრთხილო საქმეა, თუმცა მაინც ასე ჯობია

თუ რამ პრობლემა არსებობს ჯობია გაავრცელო. მას იმ მომენტში რა თქმა უნდა ზიანის მიყენება შეუძლია, მაგრამ აქ ვლინდება უკვე კომპანიის მზადყოვნა აწარმოოს კრიზისული სიტუაციის მართვა. ოპერატიულ მოქმედებას შეუძლია პრობლემაც კი შესაძლებლობად აქციოს და კომპანიამ შეიძლება კიდეც მოიგოს. დამალული ფაქტი ხანდახან ისე ამოხეთქავს, რომ მისი "მიფუჩეჩება" უკვე შეუძლებელი იქნება და კომპანიაც გაცილებით მეტ ზარალს მიიღებს
საუკეთესო სურვილებით,

ტარიელ ზივზივაძე
contact@tarielzivzivadze.ge
http://tarielzivzivadze.ge

#29 Nino Jeranashvili

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 21 გამოხმაურება
0

დაწერილია 23 February, 2005 - 10:41

ტარიელ,

ბევრი ვიცი "მიფუჩეჩებული" საქმე კარგადაც დამალულა და მეტი შედეგი მოუტანია კრიზისული სიტაუციის დროს. თუმცა იმიასაც ვიტყვი, რომ მე ნამდვილად არ ვარ სიცრუეზე აგებული ფიარის მომხრე. ჩემი გაგებით ზუსტად ფიარის ხელოვნებაა ის, რომ რეალობა ისე გაშუქდეს, რასაც მოცემული მომენტი მოითხოვს თავისი მწარე სიმართლის ლამაზი ელემენტებით. :(

რედაქტორი Nino Jeranashvili, 23 February, 2005 - 10:42.


#30 Khatuna Giorgadze

    დამწყები

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 25 გამოხმაურება
0

დაწერილია 23 February, 2005 - 10:56

სავსაბით ვეთნხმები ნინოს, კრიზისულ სიტუაციაშაი დიდი სიფრთხილეა საჭირო, რადგან შეიძლება სულ სხვა რაღაც თქვა და სულ სხვანაირად გაშუქდეს, თუმცა ეს ზოგადად კომუნიკაციის პროცესის თავისებურებაა, ამ საკითხეზე სასუბროდ კი გთხოვთ მედიასთან ურთიეთობის სხვა სექციაში- საინფორმაციო კამპანიის მმართვაში - გადავინაცვლოთ.

ხათუნა
Khatuna Giorgadze
Corporate and Public Affairs Officer
Agritechnics Group

#31 Salome Macharashvili

    L1: კარგი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 126 გამოხმაურება
0

დაწერილია 23 February, 2005 - 13:41

დღევანდელი "საოცარი" ჟურნალისტური სიტუაციიდან გამომდინარე ცოტა ძნელი აკონკრეტულად განსაზღვრო რა და რა ფორმით უნდა გქონდეს ურთიერთობები მათთა, მაგრამ ინფორმაციის გაშუქებისათვის აუცილებელი პირობა არის მათთან კეთილგანწყობილი ურთიერთობების ჩამოყალიბება და კარგი იქნება თუ მუდმივად ადევნებ მათ საქმიანობას თვალყურს და პატარა მონიტორინგების საშუალებით გააკეთებ ანალიზს თუ ვისთან, რა სახის და რა ფორმით უნდა გაუშვა და გააშუქო ინფორმაცია.

ნებისმიერი საინფორმაციო კამპანიის მართვაში გეხმარება მედია და განსაკუთრებით ტელევიზია, რადგან დღეს-დღეისობით არის ტენდენცია, რომ ტელევიზიის საშუალებით უფრო მარტივად ურჩევნიათ მიიღონ ინფორმაცია ვიდრე სხვა სახის საინფორმაციო საშუალებებიდან იქნება ეს ჟურნალი, გაზეთი თუ ინტერნეტი.

აქედან გამომდინარე გიწევს და გჭირდება ჟურნალისტებთან დაამყარო კარგი ურთიერთობები, რადგან შეძლო მათი საშუალებით მართო საზოგადოების გარკვეული ნაწილი.

#32 Khatuna Giorgadze

    დამწყები

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 25 გამოხმაურება
0

დაწერილია 23 February, 2005 - 14:19

სალომე,

შენ ახლა ძალიან საინტერესო საკითხი წამოჭერი - ეს არის ინფორმაციის მართვა. ეს ურთულესი საკითხია და მაღალ პროფესიონალიზმს მოითხოვს, თუმცა საქართველოშიც თუ გავიხსენებეთ შეგვიძლია მოვიყვანოთ მსგავსი მართული საინფომაციო კამპანიების მაგალითები. ყველას ვისაც გსურთ ამ საკითხის ირგვლივ დისკუსია, გთხოვთ ეწვიოთ:
http://www.conference.ge/index.php?act=ST&f=35&t=379

აქ დარჩენილებს კი მინდა გკითხოთ: თქვენი აზრით, რა აღიზიანებთ ჟურნალისტებს ყველაზე მეტად ფიარის ქცევაში: ხშირი რეკვები და შეწუხება? თუ გგონიათ რომ ფიარს მათი გამოყენება სურს? საინტერესოა თვით ჟურნალისტები თუ გვეტყვიან ამის თაობაზე.
Khatuna Giorgadze
Corporate and Public Affairs Officer
Agritechnics Group

#33 Nino Jeranashvili

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 21 გამოხმაურება
0

დაწერილია 23 February, 2005 - 14:32

პირველი, ის რაც მე და არამარტო მე, შევამჩნიე, ეს არის ჟურნალისტების საოცრად დიდი სურვილი ფიარის გარეშე კონტაქტის დამყარება სასურველ ობიექტთან. საკმაოდ ღიზიანდებიან ან უფრო რბილად რომ ვთქვათ არ სიამოვნებთ როცა პირველწყაროსთან ვერ ამყარებენ კონტაქტს. ჩემი სუბიექტური აზრიდან გამომდინარე ეს ქართული ხასიათის გამოა და ალბად იმისიც, რომ სათანადო პატივს არ სცემენ ამ სფეროს.

რედაქტორი Nino Jeranashvili, 23 February, 2005 - 14:37.


#34 Keti Bezhiashvili

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 8 გამოხმაურება
0

დაწერილია 23 February, 2005 - 14:43

ფიარის გარეშე კონტაქტის დამყარების სურვილი პირველ რიგში იმიტომ ჩნდება, რომ ჩემი საკმაოდ დიდი გამოცდილებიდან გამომდინარე პიარების 99% არ ცდილობს ჯურნალისტების დახმარებას და ხშირ შემთხვევაში ართულებს მათ კონტაკტს საჭირო ობიექტთან. ისინი ფიქრობენ, რომ ამით კარგ საქმეს უკეთEბენ ხელმძღვანელებს. ხშირ შემთხვევაში მათ მაგივრადაც ამბობენ ინტერვიუებზე უარს. სიტუაციების გარკვევის შემდგომ აღმოჩნდება, რომ მათმა ხელმძღვანელებმა საერთო არ იცოდნენ ჟურნალისტის მოსვლის ან მისი ზარის შესახებ. ხშირად გამჩენია შეგრძნება, რომ ისინი თავიანთ უფროსებს პატარა ბავშვებივით უფრთხილდებიან და თავიანთ მოვალეობებზე დიდად რა აქვთ წარმოდგენა...

#35 Irakli Gagnidze

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 20 გამოხმაურება
0

დაწერილია 23 February, 2005 - 15:07

keti bezhiashvili

ციტატა

ხშირად გამჩენია შეგრძნება, რომ ისინი თავიანთ უფროსებს პატარა ბავშვებივით უფრთხილდებიან და თავიანთ მოვალეობებზე დიდად რა აქვთ წარმოდგენა...

ალბათ ნამდვილ და მცოდნე PR სპეციალისტთან არ გქონიათ ურთიერთობა. PR-მენეჯერი არც იმიჯ-მეიკერია და არც მდივანი რომ ან ინტერვიუზე უარი გითხრათ ან თავისი უფროსის ნაცვლად გადაწყვიტოს რაიმე. ნამდვილი და კარგად ორგანიზებული PR განყოფილება ასე არ იქცევა. ის ვისგანაც მომდინარეობს მსგავსი გამოცდილება არ უნდა იყოს განხილული როგორც PR სპეციალისტი. კარგი იქნება თუ მოვერიდებით მსგავსი სტერეოტიპების შექმნას.

Communications Team Leader
PRIME - Georgia
The European Association of Public Relations and Communication Students
---
PR Manager
ETERE_PR AGENCY

#36 Keti Bezhiashvili

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 8 გამოხმაურება
0

დაწერილია 23 February, 2005 - 15:18

იცით რა კარგ ფირ-სპეციალისტებს სამწუხაროდ ჯურნალისტები იშვიათად ვხვდებით. ჩემი ჯურნალისტური პრაქტიკის 15 წლის მანძილძე ისი ძალიან ცოტანი შემხვედრიან. ჩემი აზრით მთავარი პრობლემა რა პროფესიონალიზმშია. როდესაც ერთხელ, ორჯერ, სამჯერ და მრავალჯერ შეხდები ესეთ ფიარებს, შემდგომ უკვე შენი -სხვა გზებით იწყებ მოქმედებას. საქართველო პატარა ქვეყანაა და ამიტომ ჯურნალიტებს არ უჭირთ პირდაპირ მთავრ ობიექტთან დაკონტაკტება. მათთან ბევრად ადვილად გამოდის საქმე. ნამდვილად მოხარული ვიქნები, რომ პერიოდულად შემეძლოს პროფესიონალ პიართან ურთიერთობა. და არა მარტო ჩემი. მე ვიცი ეს რთული პროცესია. ჯუნალისტებს ხშირ შემთხვევაში დრო ძალიან ცოტა გვაქვს ამიტომ ფიარი ჩვენთვის მთავარი დასაყრდენი უნდა იყოს . რეალობა კი სხვაა. .. მე ხშირად მინახავს როგორ უთიშავენ ტელეფონს ჟურნალისტებს ფიერები. თუნდაც არა სასიამოვნო კომენტარები გაუკეთებათ ჟUრნალისტების მისამართით იმიტომ , რომ მათ არ სურთ ზედმეტად შეაცუხონ ხელმძღვანელი. მათ ხშირ შემთხვევაში ახსენდები მაშინ, როდესაც ჭირდები. ეს არის მთავარი პრობლემა. კიდევ ერთი პრობლემა არის ის, რომ ხშირად ჟურნალისტები ესეთი ინფორმაციის დაბლოკვის სემდდგომ ცალმხრივ ინფორმაციას აქვეყნებენ. ეს რათქმა უნდა მათ პროფესიონალიზმზე არ მეტყველებს, მაგრამ ფაქტია.

#37 Khatuna Giorgadze

    დამწყები

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 25 გამოხმაურება
0

დაწერილია 23 February, 2005 - 15:41

აი, ჩვენ ყველაზე საინტერესო საკითხსაც მივადეგით: ეს არის ფიარისა და ჟურნალისტების განსხვავებული ხედვა და დანიშნულება, მაგრამ ჩვენ ფუნქციებს თუ არ გადავაჭარბებთ ნადვილად გამოგვიგა თანამშრომლობა. ანუ ფიარიც და ჟურნალისტიც ორივე ცდილობს გარკვეული ინფორმაციის მიწოდებას საზოგადოებისთვის, მაგრამ ჟურნალისტები ხშირად სენსაციას ეძებენ, ფიარის მცდელობაა კი ინფორმაცია უფრო რბილ ფორმებში იქნას მიწოდებული საზოგადოებისთვის. ალბათ საქართველოში დაბალია ურთიერთნდობა ამ ორი პროფესიის წარმომადგენლებს შორის და ზოგ შემთხვევაში დაბალია პროფესიონალიზმი ორივე მხრიდან.

ქეთი ძალიან დიდი მადლობა თქვენი კომენტარებისთვის, ძალიან საინტერესოა, იმედია ხშირად გექნებათ პროფესიონალ ფიარ სპეციალისტებთან კავშირი, თავისთავად ჩვენც გვინდა, რომ ჟურნალისტები უფრო პროფესიონალურად მუშაობდნენ, სამწუხაროდ ისინი ხშირად არ ამოწმებენ ინფორმაციას და ცალმხრივად აშუქებენ მოვლენას. შეიძლება არც გკითხრან, ისეთი რაღაც დაწერონ, რატომ ხომ შეიძლება დარეკვა და საკითხში უფრო კარგად გარკვევა? ალბათ ორივე მხარემ უნდა ვისწავლოთ უფრო კარგად მუშაობა.
Khatuna Giorgadze
Corporate and Public Affairs Officer
Agritechnics Group

#38 Keti Bezhiashvili

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 8 გამოხმაურება
0

დაწერილია 23 February, 2005 - 16:00

ხათუნა მიხარია რო გესმით რაზეც ვსაუბრობდი. დღეს ჯურნალისტიკაშიც ძალიან მძიმე მდგომარეობაა -გეთანხმებით. ეს პირველ რიგში იმის ბრალია, რომ ჯურნალისტიკაში მოღვაწე პიროვნებების დიდი ნაწილი პროფესიით ჟUრნალისტი არ არის. ვინც პროფესიით ჯურნალისტია მათი განათლების დონა ბევრ პრობლემას უკავშირდება. ბოლო რამდენიმე ცელია, რაც ჯურნალისტიკაში განათლება ნელ0ნელა წინ მიდის. ეს მანდვილად ვერ მოგვცემს იმ სურათს რაც საჭიროა. მე კიდევ იმ თაობის ვარ, რომელსაც მარქსისა და ენგელსის წერილებით გვასწავლიდნენ ჯურნალისტიკას. მაგრამ პირველ რიგში მაინც პრაქტიკა სკუთარ თავზე მუშაობაა მთავარი. ხოლო რაც შეეხება სენსაციას ეს ყველაზე იაფასიანი სპექტაკლებია. რომელიც მხოლოდ რანდენიმე წუთი არსებობს. ბევრი წაიკითხავს თუ როგორ მუშაობენ ფიერები საზღვარგარეთ. როგორ ამყარებენ კონტაქტებს ქმნიან დაინტერესებულ წრეთა გუნდებს, ყოველდღიურად ავრცელებენ ინფორმაციას და არასდროს პასუხობენ ტყუილს უბრალოდ ამბობენ ამ თემაზე არ მაქვს ინფორმაცია დავაზუსტებ და დაგიკავშირდებით. ეს არის ურთიერთOბა .ამის შემდგომ საზოგადოება ნამდვილად არ დაზარალდება. პირიქით. მე ვიცი, რომ ჟურნალისტებიც ბევრს ცოდავენ. ამაზე არც ვკამათობ. ეს მათი რედაქციებისა და თუ ტელეკომპანიების ხელმძღვანელობის ბრალიც არის.ჩემი აზრით განვითარება საქართველოსი როგორც ფიარს ასევე ჯურნალისტიკას ძალიან ჭირდება. იმედია ამა მრავალი წელი არ დაჭირდება

#39 Berdia Natsvlishvili

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 315 გამოხმაურება
0

დაწერილია 23 February, 2005 - 16:14

ძალიან აქტუალური დისკუსიაა და ეს ყველაფერი გამოცდილებაზე და პროფესიონალიზმზე დადის. ვფიქრობ ეს გარდამავლ პერიოდში ბუნებრივი პროცესია. სასურველია რომ მოხდეს როგორც ფიარ საქმიანობის ისევე ჟურნალისტური საქმიანობის დახვეწა. ანუ "სწავლა სიბერემდე"
Berdia Natsvlishvili
Founder & Adviser, PUBLICITYGROUP
www.publicitygroup.ge

"PR, Marketing & Interactive Communications, New Media"

#40 Salome Macharashvili

    L1: კარგი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 126 გამოხმაურება
0

დაწერილია 23 February, 2005 - 17:07

იცი ცოტა რთული ესე კონკრეტულად გამიჯნო ეს საკითხები, რადგან ჩვენი ჟურნალისტები ძირითადი ნაწილი რაღაც "არასტანდარტული ამბიციების " პატრონები არია. იდეალური ვარიანტი იქნებოდა ის, რომ PR ისტებმა დავამყაროთ მათთან კეთილგანწყობილი და ნდობით სავსე დამოკიდებულება.



1 წევრი კითხულობს თემას

0 წევრი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური მოსარგებლე

ქართული & kar.ge
Share