ნახტომი


* * * * * 3 ხმა

IBSU პირველი სტუდენტური ბიზნეს ჩემპიონატი


გამოხმაურებათა რაოდენობა: 721

#21 The Architect

    L6: შთამბეჭდავი

  • Admin
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 2,119 გამოხმაურება
5

დაწერილია 10 October, 2007 - 18:47

ამ შეკითხვაზე პასუხი ტექსტ-წიგნშია
ყველა აწარმოებს მუსიკალურ ცენტრს

#22 Roma Vartanov

    დამწყები

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 48 გამოხმაურება
0

დაწერილია 10 October, 2007 - 19:40

Erti ram ver gavige. kerzod ki : Segmentis mier gadackvetilebis mihebisas maxasiateblebisatvis minijebuli conebi. Da shemdeg modis cifrebi. xom ver ganmartavdit?
The Proud Participant of Business Conference

#23 The Architect

    L6: შთამბეჭდავი

  • Admin
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 2,119 გამოხმაურება
5

დაწერილია 10 October, 2007 - 20:10

აიღე 200 ქულა და ხუთიდან ყოველ მახასიათებელს მიანიჭე იმდენი, რამდენსაც შენი აზრით იგი იმსახურებს მყიდველობითი გადაწყვეტილების მიღებისას ...
ანუ რომელ მახასიათებელს აქვს მეტი წონა ...
ოღონდ ბაზრის საერთო მოსაზრებაა ეს ...

ეს დაგეხმარება იცოდე მაგალითად პროდუქტის საერთო ხარისხის ზრდაში რომელ მახასიათებელს რა როლი აქვს

კიდევ ხომ არ გავშალო ეს საკითხი?

#24 Roma Vartanov

    დამწყები

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 48 გამოხმაურება
0

დაწერილია 10 October, 2007 - 20:15

jerjerobit ara.madloba :-)
The Proud Participant of Business Conference

#25 Nana Zarnadze

    L1: კარგი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 134 გამოხმაურება
0

დაწერილია 10 October, 2007 - 20:15

ე.ი:
პროდუქტის წონა და მოცულობა ხარისხის პროპორციულია?


ამ კითხვაზე პასუხს გამცემთ, თუ მე თვითონ უნდა გავიგო როგორღაც? :biggrin:
The Proud Participant of Business Conference

#26 The Architect

    L6: შთამბეჭდავი

  • Admin
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 2,119 გამოხმაურება
5

დაწერილია 10 October, 2007 - 20:19

შემიძლია გითხრა, რომ კი, პროპორციულია ...
ანუ რაც მეტია წონა და მოცულობა, მით მეტია ხარისხი ...
თუმცა სხვა საკითხია თვით მოცულობა და წონა რამდენად მნიშვნელოვანი მახასიათებლებია მყიდველობითი გადაწყვეტილების მიღებისას ...

სიმულაციის წინა ვერსიებში ასე არ იყო ...

#27 Nana Zarnadze

    L1: კარგი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 134 გამოხმაურება
0

დაწერილია 10 October, 2007 - 20:21

იხილე გამოხმაურებაThe Architect, Oct 10/07, 20:19 -ში, განაცხადა:

შემიძლია გითხრა, რომ კი, პროპორციულია ...
ანუ რაც მეტია წონა და მოცულობა, მით მეტია ხარისხი ...
თუმცა სხვა საკითხია თვით მოცულობა და წონა რამდენად მნიშვნელოვანი მახასიათებლებია მყიდველობითი გადაწყვეტილების მიღებისას ...

სიმულაციის წინა ვერსიებში ასე არ იყო ...

დიდი მადლობა...

აუ იმდენი კითხვა დავსვი, მგონი ეს 3 გვერდი სულ ჩემი კითხვებით გაივსო...მაგრამ რასაც ვერ ვიგებ რა ვქნა, ჯერ-ჯერობით არ მესიზმრება :biggrin:
The Proud Participant of Business Conference

#28 The Architect

    L6: შთამბეჭდავი

  • Admin
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 2,119 გამოხმაურება
5

დაწერილია 10 October, 2007 - 20:24

:biggrin:
ასეც უნდა მოიქცე ... შეკითხვა თუ გაქვს უნდა დასვა. აბა ის ჯობია პასუხები დაგესიზმროს?
მაგას ნამდვილად აჯობებს ასტონ მარტინში მოსეირნე შენი თავი დაგესიზმროს ... =))

#29 Lela Putkaradze

    L1: კარგი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 189 გამოხმაურება
0

დაწერილია 10 October, 2007 - 23:23

სეგმენტის ზრდის % მომდევნო პერიოდისათვის გვეცოდინება??
ანუ ამის შემდეგ როცა მივიგებთ სცენარს??

გადაწყვეტილებათა ფორმაში, არხი I -ში თუ მივუთითე 82 აგენტი მაშინ 82 აგენტის სამივე სახის ხარჯი შედის ამ შემთხვევაში?
82*15,000 + 82*3,000 +82*2,000 ???

კიდევ ასეთი შეკითხვა,

როგორც გავიგე ტექსტ-წიგნიდან , პროდუქტის და კომპანიის რეკლამას ვერ გავაკეთებთ წელს, და რაც შეეხება კონკურენტის ანტირეკლამას, შეგვიძლია წელსვე დავიწყოთ? მე ვფიქრობ, ორივე სახის რეკლამის გაკეთების დრო ურთიერთ-კავშირშია და მაქედან გამომდინარე, არ შეგვიძლია ანტირეკლამის წამოწყება წელს.

შეგიძლია დამეხმარო ამ საკითხის გარკვევაში?

წინასწარ დიდი მადლობა

ტარიელ ძალიან საინტერესოა საიდანაა კ&გ დეპარტამენტისათვის გადასახდელი ბიუჯეტის გამოთვლის ფორმულა მიღებული (ტექსტ-წიგნში რომაა მოცემული) :biggrin:

კიდევ ერთი ასეთი შეკითხვა =))

4. ყოველი გაკეთებული ანტირეკლამა უარყოფითად მოქმედებს თქვენს საზოგადოებრივ ინდექსზე. (გვერდი 21, ტექსტ-წიგნი)

ანუ კონკურენტის მიერ გაკეთებული ჩვენი კომპანიის ანტირეკლამა ???
ჩვენს მიერ გაკეტებული კონკურენტის ანტირეკლამა ხომ არ დააზიანებს ჩვენს საზოგადოებრივ ინდექსს??

დიდი მადლობა,
ლელა

პ.ს. ალბათ მეტყობა დღეს უფრო დაკვირვებულად რომ ვკითხულობ ტექსტ-წიგნს? :D

სცენარში მოცემული 59,000,000 ჯამური მოცულობის ერთეული რა არის??? პროდუქტი?

ტარიელ, როგორც ვატყობ კონკრეტული პროდუქციის წარმოების მოცულობის დაგეგმის მოცემულ მეთოდს ვერ გამოვიყენებთ ამჟამინდელი გადაცყვეტილებების მიღებისას რადგან უმეტესი ინფორმაცია არ გვაქვს. რას იტყვი ამის შესახებ?

მარკეტინგული ინფორმაციის ფასი მხოლოდ 155ლარია??
UniBuilding Strategic Team

Don't tell people how to do things, tell them what to do and let them surprise you with their results.
George S. Patton

#30 The Architect

    L6: შთამბეჭდავი

  • Admin
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 2,119 გამოხმაურება
5

დაწერილია 11 October, 2007 - 11:44

ციტატა

სეგმენტის ზრდის % მომდევნო პერიოდისათვის გვეცოდინება??
ანუ ამის შემდეგ როცა მივიგებთ სცენარს??

საწყისი სცენარი უკვე მიღებული გაქვთ. სეგმენტის მომავალი ზრდის შესახებ ინფორმაცია მომავალში მოგივათ :(
მესმის რომ ცოტა რთულია ამის გარეშე სეგმენტის გამიზვნა, მაგრამ ამჯერად ასეა

ციტატა

გადაწყვეტილებათა ფორმაში, არხი I -ში თუ მივუთითე 82 აგენტი მაშინ 82 აგენტის სამივე სახის ხარჯი შედის ამ შემთხვევაში?
82*15,000 + 82*3,000 +82*2,000 ???

კი. როცა აგენტი ახალია, მაშინ მასზე სამივე ხარჯი უნდა იანგარიშო

ციტატა

კიდევ ასეთი შეკითხვა,

როგორც გავიგე ტექსტ-წიგნიდან , პროდუქტის და კომპანიის რეკლამას ვერ გავაკეთებთ წელს, და რაც შეეხება კონკურენტის ანტირეკლამას, შეგვიძლია წელსვე დავიწყოთ? მე ვფიქრობ, ორივე სახის რეკლამის გაკეთების დრო ურთიერთ-კავშირშია და მაქედან გამომდინარე, არ შეგვიძლია ანტირეკლამის წამოწყება წელს.

წელს ყველაფერი უნდა გააკეთო. ეხლა პროდუქტებს ამუშავებ და ეგრევე შეგაქვს კიდეც ბაზარზე. შესაბამისად რეკლამას აკეთებ. კომპანიის ანტირეკლამა შეგიძლია აკეთო. მაგრამ ბაზარზე ჯერ არ იცი რა პრროდუქტების, შესაბამისად პროდუქტების ანტირეკლამას ვერ გააკეთებ

ციტატა

ტარიელ ძალიან საინტერესოა საიდანაა კ&გ დეპარტამენტისათვის გადასახდელი ბიუჯეტის გამოთვლის ფორმულა მიღებული (ტექსტ-წიგნში რომაა მოცემული)

გალავა ::-?:


ციტატა

4. ყოველი გაკეთებული ანტირეკლამა უარყოფითად მოქმედებს თქვენს საზოგადოებრივ ინდექსზე. (გვერდი 21, ტექსტ-წიგნი)
ანუ კონკურენტის მიერ გაკეთებული ჩვენი კომპანიის ანტირეკლამა ???

არა, თქვენ როცა სხვის ანტირეკლამას აკეთებთ, ეს მოქმედებს თქვენს საზოგადოებრივი ინდექსზე ცუდად

ციტატა

ჩვენს მიერ გაკეტებული კონკურენტის ანტირეკლამა ხომ არ დააზიანებს ჩვენს საზოგადოებრივ ინდექსს??

სწორედ ეს დააზიანებს

ციტატა

პ.ს. ალბათ მეტყობა დღეს უფრო დაკვირვებულად რომ ვკითხულობ ტექსტ-წიგნს? :D

აშკარად :)

ციტატა

სცენარში მოცემული 59,000,000 ჯამური მოცულობის ერთეული რა არის??? პროდუქტი?

კი, პროდუქტი

ციტატა

ტარიელ, როგორც ვატყობ კონკრეტული პროდუქციის წარმოების მოცულობის დაგეგმის მოცემულ მეთოდს ვერ გამოვიყენებთ ამჟამინდელი გადაცყვეტილებების მიღებისას რადგან უმეტესი ინფორმაცია არ გვაქვს. რას იტყვი ამის შესახებ?

გეთანხმები

ციტატა

მარკეტინგული ინფორმაციის ფასი მხოლოდ 155ლარია??

155 ათასი ლარი :)

საერთო ჯამში მინდა აღვნიშნო - ყოჩაღ! კარგი შეკითხვებია ... keep going :)

#31 Roma Vartanov

    დამწყები

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 48 გამოხმაურება
0

დაწერილია 11 October, 2007 - 12:28

Tariel,produkciis moculobis 2 jer gazrda icvevs tvithirebulebis 15% dakleba.Xo masea? Anu vtqvat 100000 magivrad gavushvi 200000.shemcirdeba pasi? kide erti niuansi. vtqvat da 1,5 jer gavzarde.tvithirebuleba proporciulad iklebs,tu igive rcheba?
The Proud Participant of Business Conference

#32 Roma Vartanov

    დამწყები

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 48 გამოხმაურება
0

დაწერილია 11 October, 2007 - 13:30

Tariel.kide me var. K&G menejmentshi ro ari grapa "biutjeti" mand ra unda davcerot ver gaviget ramodenime gundi. Is pormula romelic ceria Dokumentshi.sazhvravs 1 produktis hirebulebas,xo egrea?da mere rogor unda gaviangarishot biujeti? rashi vcdebit gagvagebine,zalian mnishnelovania
The Proud Participant of Business Conference

#33 The Architect

    L6: შთამბეჭდავი

  • Admin
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 2,119 გამოხმაურება
5

დაწერილია 11 October, 2007 - 14:45

ციტატა

Tariel,produkciis moculobis 2 jer gazrda icvevs tvithirebulebis 15% dakleba.Xo masea? Anu vtqvat 100000 magivrad gavushvi 200000.shemcirdeba pasi?

ფასი არა, თვითღირებულება კი

ციტატა

kide erti niuansi. vtqvat da 1,5 jer gavzarde.tvithirebuleba proporciulad iklebs,tu igive rcheba?

პროპორციულად იკლებს

ციტატა

K&G menejmentshi ro ari grapa "biutjeti" mand ra unda davcerot ver gaviget ramodenime gundi. Is pormula romelic ceria Dokumentshi.sazhvravs 1 produktis hirebulebas,xo egrea?da mere rogor unda gaviangarishot biujeti? rashi vcdebit gagvagebine,zalian mnishnelovania

ყოველი პროდუქტის დამუშავებისათვის კ&გ-ს ფული უნდა უხადო. ყოველი კონკრეტული პროდუქტისათვის კონკრეტული ბიზუჯეტი უნდა გადაიხადო, რომელიც გამოითვლება იმ ფორმულით

გასაგებია?

#34 Roma Vartanov

    დამწყები

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 48 გამოხმაურება
0

დაწერილია 11 October, 2007 - 15:25

Magram iq xom mxolod erti produqtis tvithirebuloba gamodis,maximum 500rahaca,da bujeti kide atasebia.raze unda gadavamravlot.? da saertod tu es bujetis formulaa,mashin erti produktis tvithirebuleba rogor gamovitvalot?
The Proud Participant of Business Conference

#35 Sophiko Balanchivadze

    L3: კომპეტენტური

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 572 გამოხმაურება
0

დაწერილია 11 October, 2007 - 18:34

იხილე გამოხმაურებაRoma Vartanov, Oct 11/07, 15:25 -ში, განაცხადა:

Magram iq xom mxolod erti produqtis tvithirebuloba gamodis,maximum 500rahaca,da bujeti kide atasebia.raze unda gadavamravlot.? da saertod tu es bujetis formulaa,mashin erti produktis tvithirebuleba rogor gamovitvalot?



რომა ძვირფასო, რამ დაგაბნია?

სამწუხაროა რო ვერაფრით გეხმარები:)
but maybe i know the answer... :biggrin:

#36 The Architect

    L6: შთამბეჭდავი

  • Admin
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 2,119 გამოხმაურება
5

დაწერილია 11 October, 2007 - 19:28

ის ფორმულა თვლის ბიუჯეტს, რომელიც მარკეტინგის ბიუჯეტიდან უნდა გამოყოთ
თვითღირებულებას თქვენ ვერ განსაზღვრავთ. იგი ავტომატურად გამოითვლება თქვენი პროდუქტის პარამეტრებიდან გამომდინარე.

ანუ,
ჯერ პროდუქტი შექმნილი არაა. როცა შეკვეთას აძლევ, კ&გ დეპარატამენტი ქმნის პროდუქტს, ავტომატურად გამოითვლება თვითღირებულება და ეს გამოთვლილი თვითღირებულება მოგდის მერე შედეგებში. ეს იმას ნიშნავს, რომ თქვენ ვეღარ განსაზღვრავთ თქვენი პროდუქტის თვითღირებულებას, რომელიც დამოკიდებულია ხარისხზე. რაც მეტია ხარისხი, მით მეტია თვითღირებულება.

ასეა ჩვენთა და ასე უფროა რეალობაშიც :biggrin:

რომა,
ლათინურად რატომ წერ? უნიკოდი აქ გაქვს?

#37 Roma Vartanov

    დამწყები

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 48 გამოხმაურება
0

დაწერილია 11 October, 2007 - 19:43

მადლობა განმარტებისტვის,ტარიელ. ეხლა გავიგე. ლატინურად კიდე იმიტომ ვცერ,რომ ზოგჯერ უნიკოდი არ ირთვება ზოგ კომპიუტერებზე.
სოფ,შენ კიდე ხვალ გნახავ,გაგიყვან და დავებაზროთ. :glare:
The Proud Participant of Business Conference

#38 Parnaoz Khonelidze

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 19 გამოხმაურება
0

დაწერილია 11 October, 2007 - 20:11

გამარჯობა, ერთი რაღაცის გარკვევა მინდა, პროდუქტის სახელის პირველი ორი სიმბოლო კომპანიის ინდექსია და დანარჩენი ორი როგორ უნდა შევარჩიოთ რა მნიშვნელობა ენიჭება?
The Proud Participant of Business Conference

#39 The Architect

    L6: შთამბეჭდავი

  • Admin
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 2,119 გამოხმაურება
5

დაწერილია 11 October, 2007 - 20:13

არავითარი
ირჩევ 11, ან 22, ან 33 იმისდა მიხედვით როგორც გაგიხარდება
უბრალოდ ამით განსხვავდებიან ერთმანეთისაგან ერთი კომპანიის პროდუქტები

#40 Irakli Shanava

    L1: კარგი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 137 გამოხმაურება
0

დაწერილია 11 October, 2007 - 22:42

გამარჯობა.
ტარიელ როგორ შევიძინო "მარკეტინგული კვლევითი ინფორმაცია" და "სადაზვერვო ინფორმაცია"? გადაწყვეტილებათა ფორმაში არაა რამე პუნქტი რომ იქიდან მოხდეს შეძენა.

კიდევ ერთი შეკითხვა. :biggrin:
სეგმენტის ზრდის % ვერ გავიგებთ მომავალ წლამდე? მგონი მნიშვნელოვანი იმფორმაციაა თამაშის დაწყების წინ :;):

კიდევ ერთი:)
თვითღირებულების პუნქტი არაა ფორმულაში. რა ვქნათ?
The Winner Of The First Business Olimpiad



2 წევრი კითხულობს თემას

0 წევრი, 2 სტუმარი, 0 ანონიმური მოსარგებლე

ქართული & kar.ge
Share