ნახტომი


- - - - -

კოკა-კოლა VS პეპსი


გამოხმაურებათა რაოდენობა: 356

#21 Tariel Zivzivadze

    L8: პროფესიონალი

  • Members
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 11,944 გამოხმაურება
39

დაწერილია 03 December, 2004 - 16:35

ციტატა

კოკა-კოლას ევროგაერთიანებაში ანტიმოპოლურ სამსახურთან აქვს პრობლემები.
თურმე, კოკა-კოლა აიძულებდა მაღაზიებს "exclusive" მარტო მაგის სასმელი გაეყიდა და ასე შედმეგ.

მე მგონი საქართველოშიც მასეთი პირი უჩანს
საუკეთესო სურვილებით,

ტარიელ ზივზივაძე
contact@tarielzivzivadze.ge
http://tarielzivzivadze.ge

#22 Irakli Betchvaia

    L6: შთამბეჭდავი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 2,772 გამოხმაურება
1

დაწერილია 03 December, 2004 - 17:14

David Inaneishvili

მართალი ხარ. როგორც მახსოვს მაღაზიებს ეუბნებოდა ან დასასვლელში სალაროსთან დადებ ჩემ ბოთლებსო და ან საერთოდ არ გაგაყიდინებო.
Der Gott ist tot!

#23 Giorgi Chikhladze

    L1: კარგი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 186 გამოხმაურება
0

დაწერილია 03 December, 2004 - 19:07

ზოგადად, exclusive ვაჭრობა არაა საჭირო რომ ანტიმონოპოლური იყოს, as long as there are other sellers who can offer the similar deal. დავუშვათ რესტორანისთვის დიდი მნიშვნელობა არა აქვს კოკა კოლას პროდუქტებით მოემსახურება თუ პეპსით. რომელიც უფრო იაფ deals შეთავაზებს, იმას დაუდებს კონტრაქტს. მაღაზია სხვა საქმეა, მაღაზიაში ბევრი ფირმის საქონელია წარმოდგენილი და რაც უფრო მეტი ნაირსახეობა აქვს, მით უფრო კარგია მაღაზია. პეპსიმ თუ მოიდგა ფეხი საქართველოში, მე ვფიქრობ კოკა კოლა მაგ მიდგომით (მაღაზიებისთვის exclusivis დაძალება) ბაზრის ნაწილს დაკარგავს, in the long run.
My balls are still bigger than yours.
- thoughts of dying bull

#24 Giorgi Chkheidze

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 2 გამოხმაურება
0

დაწერილია 08 December, 2004 - 20:09

მინდა გაცნობოთ რომ პეპსიმ საკმაოდ ბევრ ქვეყანაში უსწრებს კოკა-კოლას გაყიდვებით მაგალითად რუსეთში. რაც მისი ამ ბოლო დროს დაწყებული მარკეტინგული ნაბიჯებით არის გამოწვეული, თუ გახსოვთ ამ ზაფხულს აქცია ქონდათ (1 მილიონერით მეტი პეპსისთან ერთად და თამაშდებოდა 1000000 აშშ დოლარი) ამ აქციამ საბოლოოდ მოკლა კოკა კოლა რუსეთში.
რაც შეეხება საქართველოს სიტუაციას ამაში გეთანხმებით ბაზარს ბოლომდე ვერ ავსებენ მოთხოვნა ბევრათ მეტია ვიდრე წარმოება. ეს სიტუაცია აუცილებლად უნდა გამოსწორდეს და კოკა კოლას სერიოზული პრობლემები შეექმნება

#25 Tariel Zivzivadze

    L8: პროფესიონალი

  • Members
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 11,944 გამოხმაურება
39

დაწერილია 08 December, 2004 - 23:15

ეხლაა საქართველოში ამ ბრძოლის გადამწყვეტი ფაზა. ეხლა ვინც გამოვა გამარჯვებული, იგი გააგრძელებს შემდგომშიც გამარჯვებებით სვლას ბაზარზე
საუკეთესო სურვილებით,

ტარიელ ზივზივაძე
contact@tarielzivzivadze.ge
http://tarielzivzivadze.ge

#26 Inga Potskhishvili

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 314 გამოხმაურება
0

დაწერილია 09 December, 2004 - 12:29

სამწუხაროდ პეპსიმ ვერ იჭერს ბაზრის მესამედს მაინც. სანამ პეპსი შემოვიდა საქართველოს ბაზარზე, კოკა-კოლას ეჭირა ბაზრის 65%. მეორე ადგილზე იყო ყაზბეგი. დღეს კოკა-კოლას წილი არის დაახლოვებით 50%, ყაზბეგს და პეპსის თანაბარი წილები აქვთ ბაზარზე.
რაც ეხება მონოპოლიას სავაჭრო ქსელში პროდუქციის გავრცელებისას, ჩვენი მონაცემებით, კოკა-კოლა სულ რამოდენიმე პროცენტით უსწრებს პეპსის დისტრიბუციაში სტაწიონარულ სავაჭრო ქსელში. რაც ეხება გარე ვაჭრობას, მანდ უკვე იყო ასეთი შემთხვევები, როცა კოკა-კოლამ უკრძალავდა პეპსის პროდუქციის გაყიდვა.
GAMMA
Market Measurement&Analysis Group

#27 Jano Zhvania

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 268 გამოხმაურება
0

დაწერილია 20 January, 2005 - 20:15

წესით პეპსის როგორც ბაზარზე "დაბრუნებისთვის" , უფრო სწორად კი ახალ ბაზარზე შეჭრისთვის, აგრესიული სარეკლამო კამპანია უნდ დაეწყო რაც მე არ მინახია, საინტერესოა რატომ?
To see or not to see...

#28 Tariel Zivzivadze

    L8: პროფესიონალი

  • Members
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 11,944 გამოხმაურება
39

დაწერილია 20 January, 2005 - 22:57

შესაძლოა იმიტომ, რომ პეპსი ჯერ მისაწვდომი არ არის. მე ხშირად მქონია შემთხვევა, როცა უბრალოდ პეპსი ვერ მიპოვია.

რა აზრი შეიძლება ექნეს მასიური სარეკლამო კამპანიის გაკეთებას თუ ბაზარზე პროდუქტი უბრალოდ არ დევს?
საუკეთესო სურვილებით,

ტარიელ ზივზივაძე
contact@tarielzivzivadze.ge
http://tarielzivzivadze.ge

#29 Inga Potskhishvili

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 314 გამოხმაურება
0

დაწერილია 21 January, 2005 - 12:20

Tariel Zivzivadze
პეპსის თავიდანვე არასწორი სარეკლამო კამპანია აურჩევვია, თვალში გვხდება მხოლოდ და მხოლოდ კოკა-კოლას რეკლამა და უმეტეს შემთხვევაში სხვადასხვა ღონისძიებების სპონსორად გამოდის ისევ კოკა-კოლა.
პეპსის მენეჯმენტი ვერ ახორციელებს ადაპტაციას ადგილობრივ ბაზარზე, თუ მასე გაგრძელდება ეს კომპანია შესძლებს მხოლოდ და მხოლოდ თავისი თვითღირებულების დაფაღვას - დიდ მოგებაზე აქ საუბარი ზედმეტია.
GAMMA
Market Measurement&Analysis Group

#30 Jano Zhvania

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 268 გამოხმაურება
0

დაწერილია 25 January, 2005 - 13:35

პროდუქტის ბაზარში გამოჩენამდე დიდი სარეკლამო კამპანიები მიღებულია და ეს იმით აიხსნება რომ ახალ კომპანიას, პროდუქტს (ან სერვისს) უნდა ბაზარზე შეჭრა და ადგილის დამკვიდრება. ასეთ შემთხვევაში დროში მოგების მიზნით ადრე იწყებენ სარეკლამო კამპანიას.
To see or not to see...

#31 Jano Zhvania

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 268 გამოხმაურება
0

დაწერილია 25 January, 2005 - 13:58

არადა პეპსის რამდენი უპირატესობა აქვს. ახალგაზრდები ხომ ისედაც პეპსის პოტენციური მომხმარებლები არიან და ამის გარდა პოტენციურ მომხმარებლად შეიძლება უფრო ასაკოვანი ადამიანები ჩაითვალონ შესაძლებელია გაეკეთებინათ სარეკლამო კამპანია მათთვის და გაეხსენებინათ ის დრო როცა ბაბუშერაში ჩამოსხმული პეპსი საბჭოთა საქართველოში (ბრრრრ) იყიდებოდა, ადამიანებს აქვთ ნოსტალგია საკუთარი ცხოვრების იმ დროის მონაკვეთზე და პეპსი იმ დროის ერთ ერთი ნაწილი იყო.
To see or not to see...

#32 Inga Potskhishvili

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 314 გამოხმაურება
0

დაწერილია 25 January, 2005 - 14:14

Jano Zhvania
მე ძალიან ხშირად მიწევს სარეკლამო კამპანიების შედეგების აღწერა და დასკვნების გამოტანა. თქვენ მართალი ხართ რომ საჭიროა დროის მოგება, მაგრამ ერთი წელი არ არის პატარა დრო იმისთვის, რომ კომპანია სტაბილურად ჩაჯდეს საბაზრო სისტემაში.
ამ 1 წლის მანძილზე პეპსის გაყიდევაბი მნიშვნელოვნად არ იცვლება, რაც ნიშნავს რომ თავისი წილი უკვე აქვს (სავაჭრო ქსელში), რაც ეხება "ხორეკა"-ს, სასურველია უფრო მიზნობრივი მუშაობა, რაც იმათ უჭირთ.
თუ ავიღებთ ცალკე გემოს შეფასება - თუ მაისში ჰქონდათ 8 ქულა - 10 დან (კოკა-კოლას 9.2) - დეკემბერში გემოს მოწონება დავარდა 4 ქულით (კოკა-კოლას კი - 1.2)
GAMMA
Market Measurement&Analysis Group

#33 Jano Zhvania

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 268 გამოხმაურება
0

დაწერილია 25 January, 2005 - 14:22

საინტრესო მონაცემები დაწერეთ ინგა. თუ პეპსის გემო 4 ქულით დავარდა და ამას მიმატებული ის რომ პასიური სარეკლამო კამპანია აქვს, ცხადია გაყიდვები მნიშვნელოვნად არ შეიცვლება. უფრო ალბათ ეს მაინც პასიური სარეკლამო კამპანიის ბრალია.
To see or not to see...

#34 Inga Potskhishvili

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 314 გამოხმაურება
0

დაწერილია 25 January, 2005 - 14:27

ამის ბრალიც არის, მაგრამ გემო არ არის დამოკიდებული რეკლამაზე, იმიტომ რომ, თუ სინჯავს ერტი და იგივე ადამიანი, არა აქვს მნიშვნელობა სარეკლამო კამპანია ტარდება თუ არა, აქ ლაპარაკი მიდის ხარისხზე
GAMMA
Market Measurement&Analysis Group

#35 Jano Zhvania

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 268 გამოხმაურება
0

დაწერილია 26 January, 2005 - 14:36

გემო რა თქმა უნდა არ არის რეკლამაზე დამოკიდებული, რეკლამაზე გაყიდვებია დამოკიდებული მაგრამ გავიხსენოთ ძველი ქართული ანდაზა:
"მარტო რეკლამა რას უშველის თუ გემომაც არ უშველა"

პ.ს. მგონი ერეკლე მეფემ თქვა.
To see or not to see...

#36 Nino Ugulava

    L1: კარგი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 114 გამოხმაურება
0

დაწერილია 26 January, 2005 - 17:24

ინგა გეთანხმები, პეპსის ძალიან სუსტი სარეკლამო კამპანია აქვს, მაგრამ კოკა-კოლასაც აქვს თავისი სისუსტეები, როგორ ფიქრობ?

#37 Inga Potskhishvili

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 314 გამოხმაურება
0

დაწერილია 26 January, 2005 - 17:27

ვნახოთ მომავალში რა იქნება, იმიტომ რომ ამ ორი კომპანიის მუშაობის შედარება ძალიან საინტერესოა
მე მაქვს იმედი, რომ პეპსის მდგომარეობა გამოსწორდება!!!
GAMMA
Market Measurement&Analysis Group

#38 Inga Potskhishvili

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 314 გამოხმაურება
0

დაწერილია 26 January, 2005 - 17:32

Nino Ugulava
კოკა-კოლას პოზიციები იმდენად მყარია, რომ სისუსტეები იმდენად არ ჩნდება. თუ კომპანია შემოდის ახალ ბაზარზე და იცის ვინ ელოდება, შეცდომების დაშვება არ შეიძლება. მე არ ვიცი ვინ უწევდა კონსულტაციებს, მაგრამ, რეალურად გაყიდვების აწევა სრულიად შესაძლებელია.
GAMMA
Market Measurement&Analysis Group

#39 Tariel Zivzivadze

    L8: პროფესიონალი

  • Members
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 11,944 გამოხმაურება
39

დაწერილია 26 January, 2005 - 21:10

პეპსის საერთოდ სარეკლამო კამპანია აქვს კი?

რაც მახსენდება საახალწლოდ ლარი და ოთხმოციანი პეპსიზე ვითომ ფასდაკლება გააკეთეს ლარნახევრამდე ...

ეს რა რეკლამაა? ეს კვაზირეკლამაა!

მე მგონი ჯერ კიდევ ბაზრის დახლების შევსებაზე მუშაობენ. სხვაგვარ ახსნას ვერ ვუძებნი.
საუკეთესო სურვილებით,

ტარიელ ზივზივაძე
contact@tarielzivzivadze.ge
http://tarielzivzivadze.ge

#40 Inga Potskhishvili

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 314 გამოხმაურება
0

დაწერილია 27 January, 2005 - 12:46

გაზირებული სასმელების გაყიდვებზე მოქმედებს სეზონი.
რატომ მაინც და მაინც პეპსიზე? იქნებ სხვა რაღაცეშია საქმე და ჩვენ არ ვიცით!
GAMMA
Market Measurement&Analysis Group



1 წევრი კითხულობს თემას

0 წევრი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური მოსარგებლე

ქართული & kar.ge
Share