ნახტომი


- - - - -

კოკა-კოლა VS პეპსი


გამოხმაურებათა რაოდენობა: 356

#41 Nino Ugulava

    L1: კარგი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 114 გამოხმაურება
0

დაწერილია 27 January, 2005 - 17:34

ინგა,
ჩემი აზრით კოკა-კოლა თვითონ იმდენად ძლიერი ბრენდია რომ დიდი კონსულტაციები და ჩარევა, მითუმეტეს ადგილობრივი მარკეტინგის სპეციალისტების არ სჭირდება...
სუსტი მხარის მოძებნა ძნელია...
ორივე სასმელი რა თქმა უნდა სეზონურია...

#42 Inga Potskhishvili

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 314 გამოხმაურება
0

დაწერილია 27 January, 2005 - 17:45

კოკა-კოლას არ სჭირდება.
დისტრიბუციის ქსელის განვითარებისთვის პეპსის სჭირდება სრული ინფორმაცია სავაჭრო ქსელის შესახებ. მე მქონდა მცდელობა შემომეთავაზებინა პეპსისთვის ეს ინფორმაცია, მაგრამ მივიღე უარი.
თავისი სახსრებით ასეთი ინფორმაციის შეგროვება ძნელია. ეს არის ერთ-ერთი სუსტი მხარე
GAMMA
Market Measurement&Analysis Group

#43 Tariel Zivzivadze

    L8: პროფესიონალი

  • Members
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 11,944 გამოხმაურება
39

დაწერილია 27 January, 2005 - 19:21

Nino Ugulava

ციტატა

ჩემი აზრით კოკა-კოლა თვითონ იმდენად ძლიერი ბრენდია რომ დიდი კონსულტაციები და ჩარევა, მითუმეტეს ადგილობრივი მარკეტინგის სპეციალისტების არ სჭირდება...
სუსტი მხარის მოძებნა ძნელია...

ჩემი აზრით სუსტი ადგილი ძლიერ მხარეებში უნდა ვეძიოთ

რაშია კოკა კოლა ძლიერი?
საუკეთესო სურვილებით,

ტარიელ ზივზივაძე
contact@tarielzivzivadze.ge
http://tarielzivzivadze.ge

#44 Jano Zhvania

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 268 გამოხმაურება
0

დაწერილია 28 January, 2005 - 21:29

კოკა კოლას სარეკლამო კამპანიის სტრატეგიაა იყოს მუდმივად, მაკდონალდსისგან განსხვავებით რომელსაც პუსლირებული სარეკლამო სტრატეგია აქვს, (რაც ნიშნავს იმას რომ, დროის გარკვეულ პერიოდებში მაკდონალდსი არის მერე საერთოდ გაქრება მერე იმავე ბიუჯეტით გამოჩნდება, მერე ისევ გაქრება) კოკა კოლა უკვე გახდა არა სეზონური სასმელი არამედ სუფრის ერთ ერთი აუცილებელი კომპონენტი. იმიტომაც ძლიერდება ახალ წელს კოკა კოლას პრომოუშენი.
To see or not to see...

#45 Ilia Chkhutishvili

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 5 გამოხმაურება
0

დაწერილია 29 January, 2005 - 05:12

Jano Zhvania

ციტატა

შესაძლებელია გაეკეთებინათ სარეკლამო კამპანია მათთვის და გაეხსენებინათ ის დრო როცა ბაბუშერაში ჩამოსხმული პეპსი საბჭოთა საქართველოში (ბრრრრ) იყიდებოდა, ადამიანებს აქვთ ნოსტალგია საკუთარი ცხოვრების იმ დროის მონაკვეთზე და პეპსი იმ დროის ერთ ერთი ნაწილი იყო.

ძალიან კარგი აზრია ვფიქრობ ეს ერთ ერთი იმ კოზირთაგანია რომელიც პესის ხელთ აქვს, თუმცა იგი ჯერ არ ჩქარობს, ჩემის აზრით ის სათანადო მომენტს არჩევს და ძალებს იკრიფავს საგრძნობი გარღვევისთვის, უბრალოდ არ მჯერა რომ ასეთი სერიოზული კომპანია ვერ ხედავს ასეთ აშკარა ნიუანსებს.

#46 Ilia Chkhutishvili

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 5 გამოხმაურება
0

დაწერილია 29 January, 2005 - 05:22

Jano Zhvania
გეთანხმები უნდა ვაღიაროთ რომ კოკა-კოლამ შესძლო თავისი პროდუქტი "ორ სეზონიანი" გაეხადა რაც საკმაოდ იშვიათია, მე იმდენად კარგად არ ვიცნობ მსოფლიო ბაზარს მაგრამ კოკა-კოლა ალბათ ერთადერთია რომელმაც ეს მოახერხა, მაგრამ თუ კი პეპსი, შეძლებს კოკა-კოლას დათრგუნვას საზაფხულო ბაზარზე, აქტიური სარეკლამო კამპანიის გატარებისას ის შეიძლება ღირსეულ კონკურენტად მოევლინოს კოკაკოლას ზამთარშიც.

#47 Tariel Zivzivadze

    L8: პროფესიონალი

  • Members
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 11,944 გამოხმაურება
39

დაწერილია 29 January, 2005 - 11:38

ამბობენ საქართველოში ჩამოსხმული პეპსი ექსპორტშიც მიდისო

მართალია თუ იცით?
საუკეთესო სურვილებით,

ტარიელ ზივზივაძე
contact@tarielzivzivadze.ge
http://tarielzivzivadze.ge

#48 Inga Potskhishvili

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 314 გამოხმაურება
0

დაწერილია 29 January, 2005 - 17:08

მასე კოკა-კოლაც მიდის "ჩუმ" ექსპორტზე.





Ilia Chkhutishvili
პეპსი თუ არ გამოცოცხლდება, თავიდან მოუწევს ყველაფრის კეთება.
GAMMA
Market Measurement&Analysis Group

#49 Ilia Chkhutishvili

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 5 გამოხმაურება
0

დაწერილია 29 January, 2005 - 17:51

ციტატა

პეპსი თუ არ გამოცოცხლდება, თავიდან მოუწევს ყველაფრის კეთება.

გეთანხმები პეპსის დიდი დრო არ დარჩენია და დროულად თუ არ იმოქმედა :o

ციტატა

Tariel zivzivadze

არ ვიცი ვერ გეტყვი თუმაცა პეპსის "ინერტულობა" ქართულ ბაზარზე შეიძლება სწორედ ამით აიხსნას ვგულისხმობ უფრო საინტერესო საექსპორტო ბაზარს, რას იტყვი რამდენად შესაძლებელია ამგვარი რამ?

#50 Tariel Zivzivadze

    L8: პროფესიონალი

  • Members
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 11,944 გამოხმაურება
39

დაწერილია 29 January, 2005 - 21:57

ციტატა

არ ვიცი ვერ გეტყვი თუმაცა პეპსის "ინერტულობა" ქართულ ბაზარზე შეიძლება სწორედ ამით აიხსნას ვგულისხმობ უფრო საინტერესო საექსპორტო ბაზარს, რას იტყვი რამდენად შესაძლებელია ამგვარი რამ?

დავუშვათ აპირებს ...

აი ჩვენ რომ ვიცოდეთ ჩვენს მიდამოებში პეპსის ქარხნები სად მდებარეობენ პასუხის გაცემა შეგვეძლებოდა
საუკეთესო სურვილებით,

ტარიელ ზივზივაძე
contact@tarielzivzivadze.ge
http://tarielzivzivadze.ge

#51 Shota Giorgadze

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 255 გამოხმაურება
0

დაწერილია 30 January, 2005 - 14:08

ისე მსოფლიო ბაზარს თუ გადავხედავთ პეპსი (2003 წლამდე ინფორმაციით) გაყიდვებით წინ უსწრებს კოკაკოლას (26,971,000,000 vs 21,044,000,000),
და რატომ ვერ ქაჩავს პეპსი საქართველოში მაინც ვერ გამიგია, ვითომ ახალი შემოსული რომ არის თუ იმიტომ რომ კოკა-კოლამ თავიდანვე მუქთა ფული ჩადო (თურქეთის კრედიტს ვგულისხმობ რომელიც დღემდე არ გადაუხდია)

#52 David Inaneishvili

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 214 გამოხმაურება
0

დაწერილია 30 January, 2005 - 15:52

სრული სურათისთვის იქნებ ერთი-ორი სიტყვა ადგილობრივ არაალკოჰოლურ სასმელებზეც გვეთქვა?

დათო
David Inaneishvili
Founder and Board Member, Chefs Guild of Georgia
Visit Silk Road Initiatives

#53 Shota Giorgadze

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 255 გამოხმაურება
0

დაწერილია 30 January, 2005 - 17:29

საქართველოში სამწუხაროდ გამჭვირვალედ არ არის და აქედან გამომდინარე ვერსად მოიპოვებ მაგ ინფორმაციას

#54 David Chabashvili

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 24 გამოხმაურება
0

დაწერილია 31 January, 2005 - 12:13

Inga Potskhishvili

ინგას ვეთანხმები. კოკა-კოლას გაყიდვების ძირითად ძალას წარმოადგენს შემდეგი: დისტრიბუცია, ანყ ის არის ყველგან და რეკლამა, რომელიც ყოველწლიურად სულ უფრო დახვეწილი ხდება. პეპსის დისტრიბუცია ჯერ-ჯერობით მის დონემდე ვერ მივა, ამიტომ ცოტა ხანი უნდა ვაცადოთ.

მაგრამ მეორე კომპონენტში, რეკლამაში, პეპსი საკმაოდ ჩამოუვარდება: კოკა-კოლას სარეკლამო კამპანია ყოველთვის მოიცავდა მაქსიმალურად ყველა ფენას და ხასათს, რაც შესაბამისად გავლენას ახდენდა. ამავე დროს საკმაოდ დიდი ადგილი ეკავა რეკლამაში 'წყურვილის დაკმაყოფილების' თემას, რაც ასევე თავისთავად გავლენას ახდენდა და ახდენს long term-ში. ხოლო პეპსიმ წინა საუკუნის შუა პერიოდიდან თავის რეკლამაში Generation Next-ის თემას ატარებდა, და ამას აკეთებდა და აკეთებს ყველგან, მათ შორის საქართველოში. ამ ყველაფერს ასევე ე.წ. კუმირებიც დაამატა, რამაც შეიძლება დასავლეთში ბუმი გამოიწვია, თუმცა საქართველოში არ მგონია იყოს ადამიანი რომელიც პეპსის ბრიტნი სპირსის გამო იყიდის. ასევე პეპსის ეგიდით (ჩემი აზრით) მისი საქართველოში შემოსვლის შემდეგ ახალგაზრდობის (თინეიჯერების) თემაზე არაფერი გაუკეთებია, მაგალითად კონცერტი, გადაცემა და ა.შ. (თუმცა შეიძლება მე გამომრჩა რამე).

ძალიან რომ არ გავაგრძელო ორივე კომპონენტში კოკა-კოლა პეპსის ჯობია და ეს ფაქტია, ამიტომ თუ რომელიმეს გაუმჯობესება არ მოხდება პეპსის მხრიდან, ინგას თქმის არ იყოს break even-ზე იმუშავებს, თუ ეს უკვე არ ხდება.

#55 Nino Ugulava

    L1: კარგი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 114 გამოხმაურება
0

დაწერილია 31 January, 2005 - 17:45

გეთანხმებით, კოკა-კოლა სულ უფრო მეტად ანვითარებს მიზნობრივ მარკეტინგს და მიზნობრივ სეგმენტებზე აგებს თავის სტრატეგიას, ჩემი აზრით პეპსიმ, ყოველ შემთხვევაში საქართველოში, ბევრი რამ შეიძლება ისწავლოს კოკა-კოლისგან, ვურჩიოთ რამე:)

#56 Tariel Zivzivadze

    L8: პროფესიონალი

  • Members
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 11,944 გამოხმაურება
39

დაწერილია 31 January, 2005 - 17:55

Nino Ugulava

ციტატა

ვურჩიოთ რამე

http://www.pepsi.ge/
ეს გააკეთონ რიგიანად: ეს ერთი!
საუკეთესო სურვილებით,

ტარიელ ზივზივაძე
contact@tarielzivzivadze.ge
http://tarielzivzivadze.ge

#57 Inga Potskhishvili

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 314 გამოხმაურება
0

დაწერილია 31 January, 2005 - 18:07

Shota Giorgadze
ასეთი ინფორმაცია იშოვება და უკვე დიდი ხნია. გროვდება ჩვენი კომპანიის მიერ სავაჭრო აუდიტის მეთოდით.
შედეგეში ყოველთვის ნაჩვენებია ღირებულებითი და ნატურალირი მაჩვენებლები.
GAMMA
Market Measurement&Analysis Group

#58 Inga Potskhishvili

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 314 გამოხმაურება
0

დაწერილია 31 January, 2005 - 18:15

David Chabashvili
Не все еще потеряно
კომპანია პეპსის არ სუსრს არა ნაირი დახმარება - რამდენ ჯერ მივმართე - მდივანმა მიპასუხა- არ გვაინტერესებს!!!
GAMMA
Market Measurement&Analysis Group

#59 David Chabashvili

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 24 გამოხმაურება
0

დაწერილია 02 February, 2005 - 21:36

Inga Potskhishvili
ინგა, მესმის შენი

არავის მინდა მივაყენო შეურაწყოფა, და მითუმეტეს განვსაჯო: ამას თვითონ დრო იზავს. მაგრამ საქართველოში დახმარებაზე უარის თქმა, განსაკუთრებით მარკეტინგში (სფეროში რომელიც უმრავლესობას 'ფონისა' და იმიჯის შესაქმნელად ესაჭიროება და არა საქმის გასაკეთებლად) ჩვეულებრივი ამბავია, და ეს ზედმეტი დაჯერებულობის ბრალია. ძვრები ნამდვილად შეინიშნება, თუმცა არა ისეთი როგორიც საჭიროა. მაგრამ ეს საკმარისი არ არის. ალბათ პეპსის შემთხვევაში ეს საერთო კორპორატიული მიდგომის ბრალია: მათ დიდი ხანია გლობალურად აქვთ არჩეული კურსი, გაწეული დიდი ხარჯები, მიღებული აქვთ რეკომენდაციები დიდი საკონსულტაციო კომპანიებისგან - შესაბამისად მათთვის რთულია 'აღიარონ' რომ კონკრეტულ რეგიონში მათი კურსი საჭიროებს კორექტირებას და თანაც ამაში ფული გადაიხადონ და ალბათ ამას არც გააკეთებან სანამ არ დარწმუნდებიან ამაში, თუ ამას უკვე არ აკეთებენ, რაც პირველ რიგში პეპსის წაადგება, ასევე კოკაკოლას და თვითონ მთლიანად ბაზრის და დარგის განვითარებას.

ტარიელს კი ნამდვილად ვეთანხმები რომ www.pepsi.ge ცოტა არი იყოს 'დაუმთავრებელია'..ერთი გვერდი ინფორმაცია მაინც დაედოთ..:) არაუშავს..ყველაფერი იქნება, მთავარია დროზე იყოს

#60 Tariel Zivzivadze

    L8: პროფესიონალი

  • Members
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 11,944 გამოხმაურება
39

დაწერილია 02 February, 2005 - 22:14

რაც უფრო მეტი ენერგიაა ჩაყრილი გეგმაში, მით უფრო მტკივნეულია მისი კორექტირების აუცილებლობის აღიარება
საუკეთესო სურვილებით,

ტარიელ ზივზივაძე
contact@tarielzivzivadze.ge
http://tarielzivzivadze.ge



1 წევრი კითხულობს თემას

0 წევრი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური მოსარგებლე

ქართული & kar.ge
Share