ნახტომი





* * * * * 1 ხმა

გაფრთხილდით! და თავი დაიზღვიეთ ამისგან ...


გამოხმაურებათა რაოდენობა: 68

#41 Tariel Zivzivadze

    L8: პროფესიონალი

  • Members
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 11,944 გამოხმაურება
39

დაწერილია 02 October, 2009 - 12:03

ბრმად არა, მაგრამ თავად ის ფაქტი, რომ აქ ვერ დაიმალები გრაკვეულწილად გზღუდავს ...
პრინციპში ჩვენი განხილვა უკვე არის გარკვეული მექანიზმი ...

ასევე მინდა ვთქვა, რომ ის შემოთავაზება, რომელიც მეილით დავაგზავნე თითოეულ კონფერენციელთან კავშირშია იმასთან რაც თქვი ...

ციტატა

კონფერენცია კარგი რეკომენდატორი და გიდი გვეყოლებოდა მასეთ დროს

ცოტა დრო მჭირდება მხოლოდ ...
საუკეთესო სურვილებით,

ტარიელ ზივზივაძე
contact@tarielzivzivadze.ge
http://tarielzivzivadze.ge

#42 Nino Mtvarelishvili

    მოყვარული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 99 გამოხმაურება
0

დაწერილია 02 October, 2009 - 14:36

მოგესალმებით ყველას,

ახლა ვკითხულობდი ამ სამწუხარო ფაქტის შესახებ და მართლაც საწყენია, რომ პირობები აშკარად განსხვავდება ხოლმე რეალობისგან. ვფიქრობ, კომპანიები უფრო მეტს უნდა ფიქრობდნენ საკუთარი სერვისების გაუმჯობესებასა და როგორც მინიმუმ შემოთავაზებული პირობების შესრულებაზე.

#43 Salome Eliashvili

    დამწყები

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 46 გამოხმაურება
0

დაწერილია 02 October, 2009 - 16:03

ჩვენ კომპანიის მოძებნაზე ბევრი არ გვივლია, ფიზიკურად არ გვქონდა დრო და იქვე, პირობითად "სასწავლებელთან" არსებული ტუროპერატორით ვისარგბლეთ..გეთანხმებით, რომ შეიძლება ძალიან ცუდია თბილისში ჩამოსულებმა რომ არაფერი მოვიმოქმედეთ, მაგრამ დროის ფაქტორთან ერთად ის მომენტიც იყო,რომ არ გვინდოდა ეს ექსკურსია ესე ცუდად დაგვხსომებოდა. მათი მხრიდან კი სინანულის გამომხატველი მაქსიმუმი ის იყო, რომ გოგო, რომელიც გიდად წამოგვყვა მოვიდა და ბოდიძი მოგვიხადა მთვრალი "მარშრუტკის" მფლობელის გამო :) რაზეც ვუპასუხეთ, რომ რაც არ უნდა მომხდარიყო, მეორედ აგარასოდეს ვისარგებლებდით მათი სერვისით...მართალია, ეს არ იყო საკმარისი, მეტად უნდა გამოგვეხატა პროტესტი და თუ კიდევ ჩავცვივდით მსგავს სიტუაციაში (ღმერთმა გვაშოროს), აუცილებლად გვექნება შესაბამისი რეაქცია მიუხედავად ჩვენთვის დამღუპველი ქართული მიმტევებლობისა!!!..

#44 Levan Jorbenadze

    L3: კომპეტენტური

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 757 გამოხმაურება
4

დაწერილია 02 October, 2009 - 22:40

აი ეს არის ახლობლობა და ძმაბიჭობაში აგებული ბიზნესი

ასეთი მომსახურებისთვის ზიანის ანაზღაურების მოთხოვნა შეუძლიათ ამ კომპანიისგან

#45 Maia Maruashvili

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 324 გამოხმაურება
2

დაწერილია 02 October, 2009 - 22:52

იხილე გამოხმაურებაLevan Jorbenadze, Oct 2/09, 22:40 -ში, განაცხადა:

აი ეს არის ახლობლობა და ძმაბიჭობაში აგებული ბიზნესი

ასეთი მომსახურებისთვის ზიანის ანაზღაურების მოთხოვნა შეუძლიათ ამ კომპანიისგან


მეც მასე ვფიქრობ. თუ თავადაც გავეხვევი ასეთ შარში, მზად ვარ მომხმარებელს თანხა უკან დავუბრუნო.
Maia Maruashvili

Profkurort Ltd
mob 899145168
Tel 311244
www.profkurort.ge

#46 Ivane Sujashvili

    L3: კომპეტენტური

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 419 გამოხმაურება
1

დაწერილია 03 October, 2009 - 14:22

1992 წლიდან 2007 წლამდე და დღემდეც მასეთი შემთხვევა არადროს მქონია ჩემი საკუთარ ტურისტულ-ბიზნესზე. კაცი რომელის სამოგზაუროდ ემზადება მისთვის მზად უნდა ყოფილიყო ყველანაირი პირობებისთვის. ტარიელ ვფიქრობ რომ სამწუხაროდ ის გამოუცდელი გიდი აღმოჩნდა და მაგიტომ მოხდა რთული პრობლემა.
ყაზბეგში ვცხოვრობ და ორი ტურისტული სააგენტოა გახსნილი მაგაზე ვერაფერ ვამბობ რომ დაუკავშირდე და პირობები მოგიგვარონ. სამწუხაროდ ტურისტული სააგენტოებისგან ერთერთი არასწორად მართავ საკუთარ ბიზნესს და ეს ყველაფერი არც უნდა შეადარო .
დღევანდელ ცხოვრებაში ბევრი გამოჩნდა გიდები, მანქანებით დაქირავება და თვითნებურად გახსნილი ეგრესწოდებული ტურისტული სააგენტოები და ა.შ.
დღევანდელ საქართველოში სტუმარმოყვარეობა თანხებზეა გადასული და ცხოვრება ძვირია. ამიტომ როგორც ტურისტი ყველა ბიზმესმენისთვის ფულს ხედავენ და არა ადამიანის ფიგურას.
ამიტომ ამას ქვია : თუ ფულიანი ხარ ძმა ხარ ჩემი და გაიღიმება თუ არა დავაი....
ადრევე ვთქვი რომ ბიზნესში ძმობა და მეგობრობა არ ვარგა და არც თანამშრომლობა რომელიმე კომპანიასთან. ფული თუ გინდა მეგობრები უნდა მოიშორო.( სამწუხაროდ ასეა).

#47 Giorgi Khachidze

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 19 გამოხმაურება
0

დაწერილია 03 October, 2009 - 17:24

ნეტა უცხოელი ტურისტები როგორი კმაყოფილები მიდიან საქართველოდან?

და მერე ვინ იცის რეებს აღარ წერენ უცხოურ ფორუმებზე....აი ეგენი კი გვხარშავენ ყველას მთელი მთა ბარით და თქვენი სააგენტოებიანად ერთ ქვაბში!

იმედია დადებითად გვაფასებენ მაგრამ ამ ყველაფრის მერე რაღაც მეეჭვება :))

რედაქტორი Giorgi Khachidze, 03 October, 2009 - 17:34.


#48 Maia Maruashvili

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 324 გამოხმაურება
2

დაწერილია 03 October, 2009 - 22:00

უკმაყოფილო ტურისტები არც სხვას ურჩევენ ჩვენსკენ წამოსვლას და არც კომპანიას გაუწევენ რეკომენდაციას. ბოლო სამი წელია უკვე ნამყოფი ტურისტები მაკავშირებენ ახალ ტურისტებს.
Maia Maruashvili

Profkurort Ltd
mob 899145168
Tel 311244
www.profkurort.ge

#49 Giorgi Khachidze

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 19 გამოხმაურება
0

დაწერილია 04 October, 2009 - 22:37

Maia Maruashvili
"უკმაყოფილო ტურისტები არც სხვას ურჩევენ ჩვენსკენ წამოსვლას და არც კომპანიას გაუწევენ რეკომენდაციას."

რათქმაუნდა, მეც მაგას ვგულისხმობდი.


"ბოლო სამი წელია უკვე ნამყოფი ტურისტები მაკავშირებენ ახალ ტურისტებს."


ეგ ნამდვილად სასიამოვნო ფაქტია,ისე შენ გიდათ მუშაობ თუ რამე საკუთარი სააგენტო გაქ?

რედაქტორი Giorgi Khachidze, 04 October, 2009 - 22:38.


#50 Paata Vardanashvili

    L1: კარგი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 176 გამოხმაურება
0

დაწერილია 04 October, 2009 - 22:45

ბევრი უცხოელი ტურისტი უკვე მუდმივი "კლიენტია" ჩვენი სააგენტოსი და ზალიან კმაყოფილები არიან, მათი რეკომენდაციით ჩამოდიან კიდევ სხვები
დღეს მყავდა ირლანდიელი და ლიტველი სტუმარი ვაშლოვანში და გაგიჟებულები არიან საქართველოზე
რამდენიმე დღე კიდევ მოვიწევს ერთად სიარული და რამდენიმე ლამაზ ადგილს კიდევ ვანახებ
The Best Under the Georgian Sky

www.paata.ge

#51 Maia Maruashvili

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 324 გამოხმაურება
2

დაწერილია 04 October, 2009 - 23:42

იხილე გამოხმაურებაGiorgi Khachidze, Oct 4/09, 22:37 -ში, განაცხადა:

ეგ ნამდვილად სასიამოვნო ფაქტია,ისე შენ გიდათ მუშაობ თუ რამე საკუთარი სააგენტო გაქ?


გიდად ვმუშაობდი რამოდენიმე წლის წინ; ეხლა ტურისტულ სააგენტო "პროფკურორტს" ვხელმძღვანელობ.
Maia Maruashvili

Profkurort Ltd
mob 899145168
Tel 311244
www.profkurort.ge

#52 Ako Akhalaia

    L3: კომპეტენტური

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 768 გამოხმაურება
4

დაწერილია 05 October, 2009 - 15:23

ეგრეც ვიცოდი, საქართველოში სერვისი ყოველთვის 0 ის ტოლია, ყველა მოტყუებაზე და ერთჯერად კლიენტებს ეძებენ, არ გაუგია ამ ხალხს კლიენტის პატივისცემა, მომხმარებლის ლოიალობის საჭიროება და ასე შემდეგ. მახსოვს იტალიაში ერთ ერთ ქალაქში გავიჭედეთ ჩვენ ავტობუსს რაღაც დაემართა და 3 საათი ვერ წავიდოდით. მაშIნ როცა ტურში გადახდილი გვქონდა 40 ევრო. მოვიდა გიდი და ყველა ტურისტს 150 ევრო მოგვცა, ბოდიშ გიხდით რომ მოგაცდინეთო იქვე სავაჭრო ცენტრში შეგვიყვანა გავერთეთ 3 საათი და მეორე დღეს უფასოდ წაგვიყვანეს.. თან ვის? ქართველებს და ისეთ ხალხს ვისაც მეორე დღეს ვერც ნახავდნენ . ეგაა რა ქართველებმა ბიზნესის კეთება არ ვიცით არაა ეგ ჩVენი საქმე. ქართველი უნდა დაასაქმო და არ ვართ მეტის ღIრსები ჩვენ...

ისე საერთოდ მსგავს კომპანიებს ყველას სათითაოდ თემა უნდა მიეძღვნას, ისინი უნდა დაისაჯონ თამაშის წესების დარღვევისთვის. ვინაიდან ასეთი ხალხი არა მარტო თავის საქმეს მომხმარებელსაც სხვა კომპანიებსაც და ქვეყანასაც აზარალებს. წარმომიდგენია ამ ტურში უცხოელი ტურისტები რა შთაბეჭდილებებს წაიღებდნენ...


გამოსავალი : ალბათ მოვა დრო და მალე ამ სერიოზულ ბიზნესს არა ქართველები ჩაუდგებიან სათავეში და მერე ყველა დაისვენებს ქართველები კი მონებად იმუშავებენ..

THINK DIFFERENT!
"People who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do"
"no respect for the status quo"


#53 Giorgi Khachidze

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 19 გამოხმაურება
0

დაწერილია 05 October, 2009 - 16:32

იხილე გამოხმაურებაMaia Maruashvili, Oct 4/09, 20:42 -ში, განაცხადა:

გიდად ვმუშაობდი რამოდენიმე წლის წინ; ეხლა ტურისტულ სააგენტო "პროფკურორტს" ვხელმძღვანელობ.


მაია გამარჯობა,


სასიამოვნოა, ნამდვილად კარგ საქმეს აკეთებ. :)) შენი სააგენტოს საიტი ვნახე და ძალიან მომეწონა, აქამდე ნამდვილად არ ვიცოდი "პროფკურორტის" არსებობის შესახებ :)

მეც მაგ პროფესიაზე ვსწავლობ მაგრამ საქართველოში ნაკლებად ვიცნობ ტურიზმის სფეროს, ძირითადად ასე ინტერნეტის მეშვეობით მაქვს კონტაქტები და ვიგებ იმფორმაციას.

წარმატებებს გისურვებ! :)

იხილე გამოხმაურებაAko Akhalaia, Oct 5/09, 12:23 -ში, განაცხადა:

ეგრეც ვიცოდი, საქართველოში სერვისი ყოველთვის 0 ის ტოლია, ყველა მოტყუებაზე და ერთჯერად კლიენტებს ეძებენ, არ გაუგია ამ ხალხს კლიენტის პატივისცემა, მომხმარებლის ლოიალობის საჭიროება და ასე შემდეგ. მახსოვს იტალიაში ერთ ერთ ქალაქში გავიჭედეთ ჩვენ ავტობუსს რაღაც დაემართა და 3 საათი ვერ წავიდოდით. მაშIნ როცა ტურში გადახდილი გვქონდა 40 ევრო. მოვიდა გიდი და ყველა ტურისტს 150 ევრო მოგვცა, ბოდიშ გიხდით რომ მოგაცდინეთო იქვე სავაჭრო ცენტრში შეგვიყვანა გავერთეთ 3 საათი და მეორე დღეს უფასოდ წაგვიყვანეს.. თან ვის? ქართველებს და ისეთ ხალხს ვისაც მეორე დღეს ვერც ნახავდნენ . ეგაა რა ქართველებმა ბიზნესის კეთება არ ვიცით არაა ეგ ჩVენი საქმე. ქართველი უნდა დაასაქმო და არ ვართ მეტის ღIრსები ჩვენ...

ისე საერთოდ მსგავს კომპანიებს ყველას სათითაოდ თემა უნდა მიეძღვნას, ისინი უნდა დაისაჯონ თამაშის წესების დარღვევისთვის. ვინაიდან ასეთი ხალხი არა მარტო თავის საქმეს მომხმარებელსაც სხვა კომპანიებსაც და ქვეყანასაც აზარალებს. წარმომიდგენია ამ ტურში უცხოელი ტურისტები რა შთაბეჭდილებებს წაიღებდნენ...


გამოსავალი : ალბათ მოვა დრო და მალე ამ სერიოზულ ბიზნესს არა ქართველები ჩაუდგებიან სათავეში და მერე ყველა დაისვენებს ქართველები კი მონებად იმუშავებენ..


კარგი რა, შენ რა ანტიქართულად ხარ განწყობილი, არამგონია საქართველოში "0 ის ტოლი" იყოს სერვისი, დარწმუნებული ვარ ბევი სააგენტოა სადაც ბევრად უკეთესი მომსახურებაა. ისე მეც ბევრი მიმოგზაურია ევროპაში და როცა რომელიმე სააგეტოს სერვისით მისარგებლია უკმაყოფილო არ დავჩენილვარ მაგრამ არც მთლად 10 ზეა საქმე, არამგონია 40 ევროიან ტურში ოთხჯერ მეტი გადაეხადათ სამ საათიანი შეფერხებისთვის...

რაც შეეხება აქ სხვა კომპანიებზე თემების წერას აქ იყო უკვე ლაპარაკი ამის შესახებ და მემგონი ჩვენც ეხლა მაგას ვაკეთებთ, უბრალოდ უარყოფითი თემები აშკარად ჭარბობს :)

რედაქტორი Giorgi Khachidze, 05 October, 2009 - 15:36.


#54 Maia Maruashvili

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 324 გამოხმაურება
2

დაწერილია 05 October, 2009 - 18:01

იხილე გამოხმაურებაAko Akhalaia, Oct 5/09, 15:23 -ში, განაცხადა:

ეგრეც ვიცოდი, საქართველოში სერვისი ყოველთვის 0 ის ტოლია, ყველა მოტყუებაზე და ერთჯერად კლიენტებს ეძებენ, არ გაუგია ამ ხალხს კლიენტის პატივისცემა, მომხმარებლის ლოიალობის საჭიროება და ასე შემდეგ. მახსოვს იტალიაში ერთ ერთ ქალაქში გავიჭედეთ ჩვენ ავტობუსს რაღაც დაემართა და 3 საათი ვერ წავიდოდით. მაშIნ როცა ტურში გადახდილი გვქონდა 40 ევრო. მოვიდა გიდი და ყველა ტურისტს 150 ევრო მოგვცა, ბოდიშ გიხდით რომ მოგაცდინეთო იქვე სავაჭრო ცენტრში შეგვიყვანა გავერთეთ 3 საათი და მეორე დღეს უფასოდ წაგვიყვანეს.. თან ვის? ქართველებს და ისეთ ხალხს ვისაც მეორე დღეს ვერც ნახავდნენ . ეგაა რა ქართველებმა ბიზნესის კეთება არ ვიცით არაა ეგ ჩVენი საქმე. ქართველი უნდა დაასაქმო და არ ვართ მეტის ღIრსები ჩვენ...

ისე საერთოდ მსგავს კომპანიებს ყველას სათითაოდ თემა უნდა მიეძღვნას, ისინი უნდა დაისაჯონ თამაშის წესების დარღვევისთვის. ვინაიდან ასეთი ხალხი არა მარტო თავის საქმეს მომხმარებელსაც სხვა კომპანიებსაც და ქვეყანასაც აზარალებს. წარმომიდგენია ამ ტურში უცხოელი ტურისტები რა შთაბეჭდილებებს წაიღებდნენ...


გამოსავალი : ალბათ მოვა დრო და მალე ამ სერიოზულ ბიზნესს არა ქართველები ჩაუდგებიან სათავეში და მერე ყველა დაისვენებს ქართველები კი მონებად იმუშავებენ..


ერთხელ უკვე აღნიშნეს და მეც ვეთანხმები: ყველა ერთ ქვაბში არ უნდა მოიხარშოს
სწორდ ამიტომ აღვნიშნე წინა პოსტებში, რომ თუ თავად ტურ-ოპერატორი არ იზრუნებს, მომხმარებელმა უნდა დააძალოს თანხის უკან დაბრუნება. თუმცა შეცდომისგან არავინ ვართ დაზღვეული, მაგრამ უნდა შეძლოს ტურ-ოპერატორმა სიტუაციის გამოსწორება.

ამ სფეროში რომ უამრავი პრობლემებია და მარტო ტურ ოპერატორზე არ არის ყველაფერი დამოკიდებული (ამაზე უამრავი თემაა აქ გახსნილი). მათ შორის სასტუმროები, გიდები და ა.შ. ჩემს კომპანიასაც უამრავი პრობლემა აქვს, რის გამოსწორებასაც ვცდილობ მუდმივად. როგორ გამომდის ჩემი საქმე, ამას მომხმარებელი შეაფასებს.

რაც შეეხება არაქართველების ხელში ამ სფეროს ჩაგდებას და ქართველების მონობას, ვერ დაგეთანხმები.
ტურიზმის ბიზნესი ეხლა იკიდებს ფეხს საქართველოში. წარმოიდგინეთ რომ ძირითადად თვითნასწავლი ხალხი მოღვაწეობს. სწავლაც არა მგონია ამ კუთხით მაღალ დონეზე იყოს ყველა უმაღლეს სასწავლებელში (თუმცა ეს კიდევ სხვა თემაა). სანამ ეს ყველაფერი რაღაც ჩარჩოში არ მოექცევა, მანამდე ძნელია რაიმე მოიმოქმედო. პატარ-პატარა ცეხებივით იხსნება ტურ-სააგენტოები. შემდეგ კი დარჩება ძლიერი, ანუ ის ვინც კარგ სახელს დაიმკვიდრებს, კარგ სერვისს შესთავაზებს მომნხმარებელს. მე მგონი ყველა სფეროში ასე ხდება.
Maia Maruashvili

Profkurort Ltd
mob 899145168
Tel 311244
www.profkurort.ge

#55 Rati Dzeria

    L4: გამოცდილი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 1,062 გამოხმაურება
4

დაწერილია 06 October, 2009 - 10:31

იხილე გამოხმაურებაAko Akhalaia, Oct 5/09, 15:23 -ში, განაცხადა:

ეგრეც ვიცოდი, საქართველოში სერვისი ყოველთვის 0 ის ტოლია, ყველა მოტყუებაზე და ერთჯერად კლიენტებს ეძებენ, არ გაუგია ამ ხალხს კლიენტის პატივისცემა, მომხმარებლის ლოიალობის საჭიროება და ასე შემდეგ... ეგაა რა ქართველებმა ბიზნესის კეთება არ ვიცით არაა ეგ ჩVენი საქმე. ქართველი უნდა დაასაქმო და არ ვართ მეტის ღIრსები ჩვენ...

...

გამოსავალი : ალბათ მოვა დრო და მალე ამ სერიოზულ ბიზნესს არა ქართველები ჩაუდგებიან სათავეში და მერე ყველა დაისვენებს ქართველები კი მონებად იმუშავებენ..


აფერუმ... საიდან ან რატომ ასეთი ზიზღი ყოველივე და ყოველგვარი ქართულის/ქართველის მიმართ? დარქმუნებული ხართ, რომ ახლა იმ გიდზე უკეთესად იქცევით ვინც ტარიელს ასე "ასიამოვნა"? კრიტიკა ერთია, მაგრამ მასში ზიზღი არ უნდა იგრძნობოდეს ალბად.
The Proud Participant of Business Conference

#56 Ako Akhalaia

    L3: კომპეტენტური

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 768 გამოხმაურება
4

დაწერილია 08 October, 2009 - 15:07

იხილე გამოხმაურებაRati Dzeria, Oct 6/09, 10:31 -ში, განაცხადა:

აფერუმ... საიდან ან რატომ ასეთი ზიზღი ყოველივე და ყოველგვარი ქართულის/ქართველის მიმართ? დარქმუნებული ხართ, რომ ახლა იმ გიდზე უკეთესად იქცევით ვინც ტარიელს ასე "ასიამოვნა"? კრიტიკა ერთია, მაგრამ მასში ზიზღი არ უნდა იგრძნობოდეს ალბად.


საქართველოში მომსახურების დონის განსაზღვრისათვის მხოლოდ ტარიელის მიერ გახსნილი თემა არ კმარა. ამას პირადად მე თითქმის ყველგან ვეჩეხები, არანაირი ზრუნვა მომხმარებელზე, ყველა მოტყუებაზეა გეგონება აქეთ გიხდიან ფულს გაბრაზებული სახეებით მომსახურე პერსონალი 1–2 საათამდე დაგვიანებული კერძები და ა.შ მე სწორედაც , რომ მიყვარს ეს ქვეყანა არ მინდა ბევრი ვაი ქართველის გამო სამარცხვინო იყოს. უცხოელისთვის გაბერილი ფასები მოტყუება და მოპარვაც ეგება მოუწონოთ ჩვენ ქვეყანას, არა მეგობრებო არ შეიძლება ეგრე, ზიზღი ნამდვილად სხვა რამეა , რომ მეზიზღებოდეს არ მომერიდება ამის თქმა მაგრამ მომსახურების სფერო, რომ საშინელებაა თუ 1–2 არ ჩავთვლით უნდა ვაღიაროთ.
"მოყვარეს პირში უძრახე მტერს პირს უკანაო"




იხილე გამოხმაურებაGiorgi Khachidze, Oct 5/09, 16:32 -ში, განაცხადა:

კარგი რა, შენ რა ანტიქართულად ხარ განწყობილი, არამგონია საქართველოში "0 ის ტოლი" იყოს სერვისი, დარწმუნებული ვარ ბევი სააგენტოა სადაც ბევრად უკეთესი მომსახურებაა. ისე მეც ბევრი მიმოგზაურია ევროპაში და როცა რომელიმე სააგეტოს სერვისით მისარგებლია უკმაყოფილო არ დავჩენილვარ მაგრამ არც მთლად 10 ზეა საქმე, არამგონია 40 ევროიან ტურში ოთხჯერ მეტი გადაეხადათ სამ საათიანი შეფერხებისთვის...

რაც შეეხება აქ სხვა კომპანიებზე თემების წერას აქ იყო უკვე ლაპარაკი ამის შესახებ და მემგონი ჩვენც ეხლა მაგას ვაკეთებთ, უბრალოდ უარყოფითი თემები აშკარად ჭარბობს ;)



ანტიქართულად არ ვარ განწყობილი გიორგი, რეალობას თვალებში უნდა შევხედოთ, უნდა შეიცვალოს კლიენტთან მიდგომა,

ერთ ფაქტს მოვიტან ზუსტ ციფრს ვერ ვიხსენებ,მაგრამ 250 ათასმა ქართველმა დაისვენა წინა ზაფხულს თურქეთში აგვისტოს ომამდე, ზოგისთვის ეს ალბათ მერე რა არის, მაგრამ კატასტროფა ფასები და მომსახურების უდაბლესი დონე ,რომ გვაქვს მაგიტომ ხდება ეს. პირადად მე დაბრონილი მქონდა სახლიი 6 კაცზე და რომ ჩავედი თურმე 10 კაცი ჩამოუვიდა და ისინი დააწვინა. ეგაა მეგობრებო ჩვენი ქართული მომსახურეობა, ეს უნდა შეიცვალოს და დაიხვეწოს. მე კაი ქართველი ვარ ავდგები გავიკითხავ, მაგრამ უცხოელი მეორედ არ ჩამოვა ამ ქვეყანაში გაიგეთ. სწორედ ამიტომ ეს უნდა შეიცვალოს შეგვიძლია ნამდვილად.. არაა შეუძლებელი დათვური სამსახური, რომ ყველაფერი კარგადაა და ულტრათანამედროვე ქვეყანა მე არ მახასიათებს..

THINK DIFFERENT!
"People who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do"
"no respect for the status quo"


#57 Kakha Mchedlidze

    Kakha Mchedlidze

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 223 გამოხმაურება
1

დაწერილია 02 November, 2009 - 00:11

იხილე გამოხმაურებაTariel Zivzivadze, Sep 24/09, 13:21 -ში, განაცხადა:

რავი აბა, მე თემა საინფორმაციო დანიშნულებით გავხსენი ... კომპანიის დასახელება ჩემი მიზანი არაა, იმიტომ, რომ დარწმუნებული ვარ სხვაც ბევრია მსგავსი შეცდომების დამშვები კომპანია ... თუ ვინმეს თავისი აზრი აქვს თქვას ... ჩვენთან ერთად იყო კონფერენციელი გიორგი ფირცხალავა. ნახავს ალბათ ამ თემას და იტყვის თავის შთაბეჭდილებას ... გამოხმაურება ასევე შეუძლია მეორე მხარეს ...

ეს თემა იმისათვისაა, რომ შეცდომები გამოსწორდეს და აღარ განმეორდეს ...
სამწუხაროდ სააშკარაოზე გამოტანის გარეშე იშვიათად ხდება შეცდომათა გამოსწორება

გამარჯობა, ხანგრძლივი პაუზის შემდეგ დავბრუნდი

ერთი ეს ამიხსენი იმ კომპანიის სახელს რატომ არ ამბობ? გინდა რომ არაინფორმირებულობის გამო სხვებიც გაებან მის მახეში? აუცილებლად უნდა თქვა!

ორი წლის წინ ჩემი ცოლის ტურისტული კომპანია ესტონელებს 25 კაციან ჯგუფს მოემსახურა, მეც მივეხმარე. მაქსიმალურად ვცდილობდით კომფორტი შეგვექმნა, მაგრამ დაქირავებულმა გიდმა პაწა გვიმტყუნა. არანაირად არ ცდილობდა სტუმრებისთვის რაიმე აეხსნა და დაეინტერესებია. მაგის შემყურე ძნელად თუ ვენდობი როდესმე რომელიმე ადგილობრივ ტურკომპანიას, მითუმეტეს ხევსურეთის და სხვანეთის მხარეს :biggrin:
Tramvai.org -- ტრამვაი თბილისის ტრანსპორტია
Hotels.ltd.ge -- თბილისის სასტუმროები
MyPraha.info -- ჩემი პრაღა

#58 Giorgi Zghuladze

    L1: კარგი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 151 გამოხმაურება
0

დაწერილია 05 June, 2010 - 11:03

პაატა ვარდანაშვილს ( http://www.paata.ge ) ვყავდით წაყვანილი 15-მდე ადამიანი შატილში, 2 დღით.
არაჩვეულებრივი დრო ვატარეთ და ყვეალფერი ბრწყინვალედ იყო. მათ შორის - მგზავრობა, ზოგადად ექსკურსიაც, კვებაც, გართობაც და ღამისთევაც.
კიდევ ერთხელ დიდი მადლობა პაატას ამისათვის.

#59 Tamar Giorgadze

    მოყვარული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 57 გამოხმაურება
0

დაწერილია 06 June, 2010 - 01:20

ჰმმ, ახალბედა კომპანიას გავს (თუმცა ეს მის ესეთ მომსახურებას არ ამართლებს), ძირითადად თვითნასწავლი პერსონალით, და რომლებსაც დღევანდელი კვერცხი ურჩევნიათ ხვალიდნელ ქათამას. რომლებსაც არანაირი სამომავლო სტარტეგია არ გააჩნიათ და მათი აქტივობა ძირითადად კლიენტის ერთჯერადი „მომსახურებით„ შემოიფარგლება „ნუ მერე სხვა გამოჩნდება“-ს პრინციპით.
გიდიც ისეთი შეურჩევიათ, აი „ბევრს“ რომ არ აიღებდა გასამრჯელოს (შესაბამისი „კვალიფიკაციაც“ აჩვენა) და აწყობდათ რა თქმა უნდა.

ქართული კომანიები (და არა მარტო ტურისტულები) ნამდვილად მოიკოჭლებენ შეთავაზებული მომსახურების ხარისხში (თუმცა ყველა ამას გაიძახის). ისე უკეთესი იქნებოდა (თუმცა ეს უკვე სხვაა თემაა) გვემსჯელა რატომ ხდება ასე და რა კონკრეტული გზები არსებობს ამის გამოსასწორებლად? ეს ისე იმათთვის ვინც არ იცის ან დარწმუნებული არ არის როგორ მიაღწიოს კლიენტისთვის სასურველი სერვისის დონეს.
MSc Hospitality Management

#60 Shota Jokhadze

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 235 გამოხმაურება
2

დაწერილია 07 June, 2010 - 13:25

ვფიქრობ ეს საკითხი ამ თემას მოუხდებოდა

შეიქნმა ტურისტული ფირმების, სასტუმორებისა და საოჯახო სახლების ერთგვარი გაერთიანება

მე ვერ შეგპირდებით რომ ამ გაერთიანებაში არაკეთილსინდისიერი ვერ გაწევრიანდება მაგრამ
გპირდებით რომ ნებისმიერი სააგენტო იქნება ეს თუ სასტუმრო რომელიც დაარღვევს მეორე მხარის უფლებას
დატოვებს ამ გაერთიანებას და მისი ასეთი დაუფიქრებელი ქმედება გახდება საჯარო !

დიდი ხანია ამ სფეროში ვარ და შეცდომები ბევრი მინახია, პირადათაც დამიშვია კიდეც,
მაგრამ არავისგან მომისმენია რეალური ნაბიჯები თუ როგორ ავარიდოთ თავი მომავალში შეცდომებს
ვიფიქროდ მომავალზე და არა წარსულზე !

ჯერ ეს ყველაფერი საწყის ეტაპზეა და ნელი ნაბიჯებით მივიწევთ წინ

www.forum.united.ge რამოდენიმე დღეში ჩაირთვება www.united.ge
სწორედ ასეთი საკითხების მოგვარებას ვცდილობთ
ეს გაერთიანება არის უფასო და მასში გაწევრიანება შეუძლია ნებისმიერს
ჩვენ ვერავის წარსულში ვერ ჩავერევით მაგრამ მომავლის საკითხებს ერთად გადავწყვიტავთ

ამ აგერთიანების მცირე ხარჯები იფარება შემოწირულობებით

ვფიქრობთ რომ მსგავსი ტიპის გაერთიანება ჩამოაყალიბებს ჯანსაღ კონკურენციას და შემდგომში
სანამ ტურისტი მიიღებს გადაწყვეტილებას თუ რომელი ფირმით ისარგებლოს, ვურჩევ ამ გაერთიენების რომელიმე წევრს მიმართოს

რედაქტორი Shota Jokhadze, 07 June, 2010 - 13:32.

www.flyfishing.ge

G.F.F.C
U.T.I.A



2 წევრი კითხულობს თემას

0 წევრი, 2 სტუმარი, 0 ანონიმური მოსარგებლე

ქართული & kar.ge
Share