ნახტომი


- - - - -

კლიენტებთან ურთიერთობა


გამოხმაურებათა რაოდენობა: 432

#421 Giorgi Pirtskhalava

    L3: კომპეტენტური

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 683 გამოხმაურება
0

დაწერილია 13 July, 2008 - 00:16

იხილე გამოხმაურებაIrakli Berdzenadze, Jul 12/08, 17:55 -ში, განაცხადა:

კომუნისტებსაც ეგრე ეგონათ მაგრამ რაც მოხდა შენც კი კარგად იცი,



მარადიული არაფერია ამ ცხოვრებაში.

დრონი მეფობენ და არა მეფენი. ყველაფერს აქვს დასაწყისი და ზოგჯერ ცუდი დასასრული.


სიკვდილი მარადიულია

რავი ეძიკას არაფერი ეტყობა "ცუდი დასასრულის"
Giorgi Pirtskhalava
Business development manager
Motorola™ two-way radios
Authorised Distributor in Georgia
Tel: 20 99 51, 20 99 52
<a href="http://mobilephone.ge" target="_blank">http://mobilephone.ge</a>

#422 Tamar Baratashvili

    თამარ ბარათაშვილი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 301 გამოხმაურება
0

დაწერილია 13 July, 2008 - 14:16

მაღაზიებში რომ შევდივარ, ვეკითხები ხოლმე პროდუქტის შემადგენლობას. ან უბრალო კითხვას ვსვამ: არის თუ არა ამ პროდუქტში ღორის ხორცი? უმეტეს შემთხვევაში გამყიდველებმა, ანუ სავაჭრო პერსონალმა, არ იცის. და როცა ვთხოვ მაჩვენეთ-მეთქი, გაოგნებულები მიყურებენ, მერე არც მადზლევენ, და საერთოდ ჩემი მომსახურებაც აღარ უნდათ...

კიდევ კარგი, რომ ჩემი სახლის გვერდით მაღაზიაში, თუ არ იციან რამე პროდუქტის შემადგენლობა, მაშინვე მაძლევენ რომ ვნახო...... :)
Tamar Baratashvili
International Black Sea University
Business administration, Junior
baratashvili.tamar@gmail.com
+995 93 980760
Event-Lenta | ივენტ-ლენტა
პირველი ქართული HR ბლოგი

#423 Zurab Gabruashvili

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 9 გამოხმაურება
0

დაწერილია 18 July, 2008 - 10:48

მოგესალმები,,,
ეხლა გადავიკითხე თქვენი სტატია და აბსოლიტურად გეთანხმებით რომ საქართველოში ნამდვილად არ არსებობს მომხმარებელთან ურთიერთობის კულტურა და ალბათ ძალიან დიდი სამუშაოს ჩატარება იქნება საჭირო რომ რაღაც დონემდე მაინც შეიცვალოს რამე ამ კუთხით .
სამწუხაროდ თითქმის ყველა სავაჩრო წერტილში იდენტური მდომარეობაა ზემოთ ხსენებულ საკითხთან დაკავშირებით.


იხილე გამოხმაურებაSophie Amiranashvili, Oct 11/05, 14:40 -ში, განაცხადა:

თქვენთვის არ ვიცი, მაგრამ ჩემთვის ძალიან მტკივნეულია ეს საკითხი... ვფიქრობ, კლიენტებთან ურთიერთობის და მათი მომსახურების დონე ძალიან დაბალია ჩვენი ქვეყნის ბევრ კომპანიაში, კვების, ვაჭრობის და მომსახურების ობიექტებში... სწორედ ამიტომ ვარჩიე, ჩემი კომპანიის ერთერთი პრიორიტეტი კლიენტების მაღალი დონის მომსახურება და მათთან სასიკეთო ურთიერთობის შენარჩუნება ყოფილიყო. ჩვენს ქვეყანაში ბევრი ფიქრობს, მთავარია კლიენტი "დაითრიო", ხოლო მათზე შემდგომი ზრუნვა ბევრს საერთოდ არ ახსენდება.
აი, მაგალითი ჩემი პირადი გამოცდილებიდან:
ოპტიკა რონიკოს ხშირი სტუმარი ვიყავი (და ვარ კიდეც). რომ შეატყვეს, რომ მაღაზიათა ამ ქსელში ხშირად ვვაჭრობდი, მთხოვეს ტელეფონის ნომერი და საკუთარი ინიციატივით შემომთავაზეს ჩემთან დაკავშირება ყოველთვის, როდესაც ახალ პროდუქციას მიიღებდნენ. რა თქმა უნდა, მე მათი ერთგული დავრჩი. თუმცა ერთხელ არ ჰქონდათ გარკვეული პროდუქცია და მის საყიდლად ვაკეში მდებარე "ოპტიკა ვაკეში"-ს მივაშურე. შევუკვეთე ერთი სათვალე, შევიძინე (არც თუ ისე იაფად) და დამჭირდა ასევე სხვა პროდუქცია (ასევე ძვირადღირებული), რომელიც იმ მომენტისთვის არ ჰქონდათ. რომ ვთხოვე, ტელეფონს დაგიტოვებთ და დამიკავშირდით თუ შეიძლება, უარი განმიცხადეს!!! იმ მოტივით, რომ ჩვენ არსადაც არ დავრეკავთო... სამწუხაროდ, ის სათვალე რამდენიმე დღის ნაყიდი მქონდა, თორემ უკან დავუბრუნებდი მასაც და ფულს გამოვართმევდი...
მსგავსი სიტუაცია ხშირად ხდება არამარტო სავაჭრო წერტილებში არამედ კომპანიებშიც. დარეკავ, ან არ გიპასუხებენ, და თუ გიპასუხეს.... აქ თანაც საუბარია ბევრ "სერიოზულ" ობიექტზე.


#424 Inga Potskhishvili

    L2: კვალიფიცირებული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 314 გამოხმაურება
0

დაწერილია 25 July, 2008 - 16:26

ერთი პატარა სასიამოვნო მომენტი ამ ბოლო დროს აღმოვაჩინე.
წლების განმავლობაში გვირეკავენ გამომცემლობებიდან და გვთავაზობენ სვხა და სხვა თემატურ ლიტერატურას.
ზარის ფორმა:
-დიახ გისმენთ
- ალო, ბუღალტერი მინდააააააა!!!

ერთი ორი შენიშვნის მერე - ზარის ფორმა კარდინალურად შეიცვალა: :)
-დიახ გისმენთ
- გამარჯობათ, ბუღალტერი მინდააააააა!!!

ესეიგი არის პროგრესი!!! :)
GAMMA
Market Measurement&Analysis Group

#425 Nino Chelidze

    L1: კარგი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 161 გამოხმაურება
0

დაწერილია 16 August, 2008 - 21:06

იხილე გამოხმაურებაInga Potskhishvili, Jul 25/08, 16:26 -ში, განაცხადა:

ერთი პატარა სასიამოვნო მომენტი ამ ბოლო დროს აღმოვაჩინე.
წლების განმავლობაში გვირეკავენ გამომცემლობებიდან და გვთავაზობენ სვხა და სხვა თემატურ ლიტერატურას.
ზარის ფორმა:
-დიახ გისმენთ
- ალო, ბუღალტერი მინდააააააა!!!

ერთი ორი შენიშვნის მერე - ზარის ფორმა კარდინალურად შეიცვალა: :)
-დიახ გისმენთ
- გამარჯობათ, ბუღალტერი მინდააააააა!!!

ესეიგი არის პროგრესი!!! :)

ამაზე გამახსენდა ერთ დღეს რეკავს ჩენს სერვის ცენტრში ტელეფონი ვუპასუხეთ ცვეულებრივი სტილით
ყურმილის მეორე მხრიდან ისმის ქალის ხმა ტან რატომრაც კვირის
-ალოოოო ლილოერთია?
-დიახ ქალბატ ონო
-ეხლა მანქანა შემოვა
-რა ფირმაზე ქალბატონო
-ჩემი მანქანა შემოვა და იცოდეთ მაგიტომ ვრეკავ
დაკიდა ყურმილი :)
წაიკითხე ბესთსელერი ქართულად

www.ninochelidze.ge

#426 Nina Gogia

    L1: კარგი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 119 გამოხმაურება
0

დაწერილია 08 September, 2008 - 00:16

იხილე გამოხმაურებაNino Chelidze, Aug 16/08, 21:06 -ში, განაცხადა:

ამაზე გამახსენდა ერთ დღეს რეკავს ჩენს სერვის ცენტრში ტელეფონი ვუპასუხეთ ცვეულებრივი სტილით
ყურმილის მეორე მხრიდან ისმის ქალის ხმა ტან რატომრაც კვირის
-ალოოოო ლილოერთია?
-დიახ ქალბატ ონო
-ეხლა მანქანა შემოვა
-რა ფირმაზე ქალბატონო
-ჩემი მანქანა შემოვა და იცოდეთ მაგიტომ ვრეკავ
დაკიდა ყურმილი :)

ამაზე კიდევ ერთი ზარი გამახსენდა,ჩემს თანამშრომელს ქალი ეუბნება
ალო ქალბატონო ავტოატვეტჩიკი ბრძანდებით?მითხრეს შეტყობინება უნდა დაუტოვოო
The Proud Participant of Business Conference

#427 Teako

    L3: კომპეტენტური

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 532 გამოხმაურება
0

დაწერილია 08 September, 2008 - 14:09

:huh: :)

მე მაინტერესებს რა უნდა უპასუხო მაშინ, როცა გირეკავენ და გეკითხებიან:
ალოოოო, საიდან არიიის?

:)
The Proud Participant of Business Conference

#428 Nana Rapava

    დამწყები

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 39 გამოხმაურება
0

დაწერილია 08 September, 2008 - 14:33

იხილე გამოხმაურებაTea Tseradze, Sep 8/08, 14:09 -ში, განაცხადა:

:) :)

მე მაინტერესებს რა უნდა უპასუხო მაშინ, როცა გირეკავენ და გეკითხებიან:
ალოოოო, საიდან არიიის?

:)




პირველად რომ ეგ შეკითხვა დამისვეს მეც ძალიან დავიბენი და ვინ თქო ვეკითებოდი :) ამიხსნეს რას ნიშნავს მაგრამ რაღაც მაინც ვერ ვხვდები :huh:
The Proud Participant of Business Conference

#429 George Keretchashvili

    L3: კომპეტენტური

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 677 გამოხმაურება
0

დაწერილია 09 September, 2008 - 11:47

Tea Tseradze

ციტატა

მე მაინტერესებს რა უნდა უპასუხო მაშინ, როცა გირეკავენ და გეკითხებიან:
ალოოოო, საიდან არიიის?

Nana Rapava

ციტატა

პირველად რომ ეგ შეკითხვა დამისვეს მეც ძალიან დავიბენი და ვინ თქო ვეკითებოდი ამიხსნეს რას ნიშნავს მაგრამ რაღაც მაინც ვერ ვხვდები


როგორ ვერ ხვდებით, ეს არის რიტორიკული კითხვა, რომელზეც უკმაყოფილო ხმით უნდა შეუბრუნო კითხვა "და თქვენ სად რეკავთ?" და აი აქ მიიღწევა ჰარმონია :D

რედაქტორი George Keretchashvili, 09 September, 2008 - 11:48.

გიორგი ქერეჭაშვილი
დირექტორი
გამოქვეყნებული სურათი
ინტერაქტიული სატელეფონო სისტემები:
დაგეგმარება, კონსულტაცია, ხმოვანი ჩანაწერები

ტელეფონი: (+99532) 471147
ელ ფოსტა: contact {at} telvo.ge
ვები: telvo.ge

#430 Aleksandre Vachadze

    დამწყები

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 30 გამოხმაურება
0

დაწერილია 18 September, 2008 - 15:27

მომსახურების პრობლემა კოველთვის არსებობდა საქართველოში, ვფიქრობ რომ თანამშრომლების გადამზადება უნდა მოხდეს დატრეინინგება რომ ადამიანებმა ისცავლონ კლიენტთან ურთიერთობა, და მიუხედავად იმისა რომ შესაძლოა იყვნენ გადაღლილები კლიენტს მოემსახურონ ისე როგორც საჭიროა, ეს ფულთან არის დაკავშირებული და შესაბამისად კომპანიის ხელმძგვანელები არ ფიქრობენ იმაზე რომ მოამზადონ შესაბამისი კადრი, არსებობენ კომპანიები რომლებიც მსგავს ტრეინინგებს ატარებენ, უბრალოდ კომპანიები ფულს ჯმოტავენ და ხშირად ვდგებით ისეთი ფაქტების წინაშე როგორიც არის მაგალითად :
მაღაზიაში შევდივართ და კონსულტანტს ძინავს
ჩვენ გავუGიმებთ ის გაბრაზებული და ნაწყენი სახით გვიყურებს, და ეზარება რაიმე აგიხსნას პროდუქტზე
ვრეკავთ რომელიმე კომპანიაში და "შენ" როგორც პოტენციური კლიენტი იმის გამო რომ ნაღდს არ იხდი და იმ წამსვე არ ყიდულობ პროდუქტს უბრალოდ გეტყვიან "ზეგ" გამოიარეთო.
Aleko Vachadze
Director

Staff Group
Consulting & Project Management
Cell: + (995 32) 236 393

#431 Khatia Chanturia

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 24 გამოხმაურება
0

დაწერილია 07 October, 2008 - 11:00

ჩემი აზრით ამას მარტო ტრეინინგები არ შველის, საჭიროა პერსონალის სტიმულირება, წახალისება ანაზღაურების მხრივ, ბინუსების სახით ან სხვ.
საერთოდ ქართველების დატრენინგება ამ სფეროში ალბათ ცოტა ძნელია რადგან ადამიანი როცა უბრალოდ ქუჩაში სიარულის დროს გაბრაზებული გამომეტყველებით დადის და მისი სახის ნაქვთები მიჩვეულია ისეთ მიმიკებს რომელიც პირქუშს ხდის მას, ასეთ დროს საკმაოდ რთული სამუშაოები იქნება ჩასატარებელი რომ ის გააღიმო :)

#432 Nini Mariamidze

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 21 გამოხმაურება
0

დაწერილია 22 October, 2008 - 15:40

გეთანხმები, რომ პერსონალს სტიმულირება სჭირდება. მე მარკეტინგის განყოფილებაში ვმუშაობ და 5 თვის წინ გაყიდვების მენეჯერებთან ჩავატარეთ მისტიური მყიდველის კვლევა. შედეგი ძალიან საინტერესო იყო, მიუხედავად იმისა, რომ ჩვენს მენეჯერებს ბონუსიც აქვთ და სიტყვიერი დაფასებაც, მათი ურთიერთობა კლიენტთან მაინც არ იყო შეფასებული მაღალი ქულებით, რათქმაუნდა ყველაზე არ ვსაუბრობ. მიზეზი საკმაოდ საინტერესო იყო. იმ დროისთვის ჩვენი მენეჯერები თვლიდნენ რომ ბაზარზე ჩვენს მიერ შეთავაზებული ფასი ყველაზე მაღალი იყო და ფიქრობდნენ რომ რაც ა უნდა საუკეთესო მომსახუერბა შეეთავაზებინათ კლიენტისთვის, როგორც კი ფასს დაასახელებდნენ, ეს კლიენტი უხეშად მიმართავდა მათ ან უბრალოდ დაემშვიდობებოდა და მისი ვიზტი რათქმაუნდა უშედეგოდ ჩაითვლებოდა. ამი გამო რამოდენიმე მენეჯერი მოკლედ რომ ვთაქვათ აღარც ინდომებდა მომხმარებელთან კომინიკაციის დამყარებას :)
ამასაც ვუშველეთ. თავად დაევალათ კონკურენტი პროდუქტების კვლევის ჩატარება და დარწმუნდნენ, რომ ჩვენი ფასი სავსებით შეესაბამებოდა ბაზარს და რაც მთავარია იმ ხარისხს, რასაც ჩვენ ვთავაზობდით კლიენტს.

#433 Maiko Kutateladze

    მოყვარული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 67 გამოხმაურება
0

დაწერილია 03 November, 2008 - 18:01

ციტატა

ამასაც ვუშველეთ. თავად დაევალათ კონკურენტი პროდუქტების კვლევის ჩატარება და დარწმუნდნენ, რომ ჩვენი ფასი სავსებით შეესაბამებოდა ბაზარს და რაც მთავარია იმ ხარისხს, რასაც ჩვენ ვთავაზობდით კლიენტს.


რა კარგი გამოსავალია :) რატომღაც მეგონა რომ დაითხოვდით თანამშრომლებს როგორც ეს ბევრ სხვა კომპანიაში ხდება :)



1 წევრი კითხულობს თემას

0 წევრი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური მოსარგებლე

ქართული & kar.ge
Share