ნახტომი





- - - - -

კლიენტებთან ურთიერთობა


გამოხმაურებათა რაოდენობა: 432

#21 Natia Nadiradze

    L4: გამოცდილი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 896 გამოხმაურება
0

დაწერილია 11 October, 2005 - 15:54

მე და ალექსანდრას საბედნიეროდ იშვიათად გვიწევს ბავშვთა სამკურნალო დაწესებულებაში სიარული პედიატრი ბებოს წყალობით:( მაგრამ წარმომიდგენია რა სიმწარე იქნება უხეში და უზრდელი მედპერსონალი მსგავს შემთხვევებში. პაწიებს ხომ ძალიან ეშინიათ მაგ დროს:(
Natia Nadiradze

World Vision International
SCCW Project Deputy Manager
17/18 Imedashvili street 0160 Tbilisi Georgia
Tel: (995) 32 43 35 49/50/51
Cell: (995) 99 77 06 19
Email: natia_nadiradze@wvi.org

#22 Sophie Amiranashvili

    L8: პროფესიონალი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 10,227 გამოხმაურება
0

დაწერილია 11 October, 2005 - 15:57

Natia Nadiradze, Oct 11 2005, 03:54 PM -ში, განაცხადა:

მე და ალექსანდრას საბედნიეროდ იშვიათად გვიწევს ბავშვთა სამკურნალო დაწესებულებაში სიარული

<{POST_SNAPBACK}>



მეც მაქსიმალურად თავს ვადირებ, როდესაც ამის აუცილებლობას სავალდებულო აცრები არ იწვევს. თუმცა, ჩვენი პედიატრი უკეთილშობილესი ადამიანია, ვისი კაბინეტიც მუდამ სათამაშოებითაა სავსე:(
კარგია პედიატრი ბებია:(
Sophie Amiranashvili

Linxtelecom Georgia LLC
Sales Manager Georgia

GSM: +995 99 22 15 40
Office: +995 32 56 68 73

#23 Natia Nadiradze

    L4: გამოცდილი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 896 გამოხმაურება
0

დაწერილია 11 October, 2005 - 16:00

Sophie Amiranashvili, Oct 11 2005, 03:57 PM -ში, განაცხადა:

კარგია პედიატრი ბებია

<{POST_SNAPBACK}>



კი კარგია:( მაგრამ სულ დაკავებულია, ალექსანდრას კი, ძალიან უყვარს ბებიასთან ყოფნა. უკვე ფონენდოსკოპსაც დაათრევს და ითხოვს, რომ ყურებში გავუკვეხოთ:(
Natia Nadiradze

World Vision International
SCCW Project Deputy Manager
17/18 Imedashvili street 0160 Tbilisi Georgia
Tel: (995) 32 43 35 49/50/51
Cell: (995) 99 77 06 19
Email: natia_nadiradze@wvi.org

#24 Sophie Amiranashvili

    L8: პროფესიონალი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 10,227 გამოხმაურება
0

დაწერილია 11 October, 2005 - 16:01

Natia Nadiradze

ძალიან ლამაზი სახელია ალექსანდრა:( გოგოსთვის მეც მაგ სახელის დარქმევა მინდოდა:(
Sophie Amiranashvili

Linxtelecom Georgia LLC
Sales Manager Georgia

GSM: +995 99 22 15 40
Office: +995 32 56 68 73

#25 Natia Nadiradze

    L4: გამოცდილი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 896 გამოხმაურება
0

დაწერილია 11 October, 2005 - 16:06

Sophie Amiranashvili, Oct 11 2005, 04:01 PM -ში, განაცხადა:

ძალიან ლამაზი სახელია ალექსანდრა გოგოსთვის მეც მაგ სახელის დარქმევა მინდოდა

<{POST_SNAPBACK}>


ალექსანდრას სახელით (რომელმაც ჯერ მხოლოდ ბაიებო-ბაშებო-ს ძახილი იცის და სუპის ჭამა ბაგაში:( გმადლობ, სოფი. :(

ამ სახელთან დაკავშირებით ძალიან უცნაური რაღაცეები მოხდა და რომ არ დაგვერქმია, არ შეიძლებოდა.
Natia Nadiradze

World Vision International
SCCW Project Deputy Manager
17/18 Imedashvili street 0160 Tbilisi Georgia
Tel: (995) 32 43 35 49/50/51
Cell: (995) 99 77 06 19
Email: natia_nadiradze@wvi.org

#26 Teona Grdzelishvili

    L7: ვეტერანი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 5,785 გამოხმაურება
1

დაწერილია 11 October, 2005 - 16:36

Natia Nadiradze, Oct 11 2005, 04:47 PM -ში, განაცხადა:

დეონტოლოგიის აზრზე არ არის ხალხი. მე მაგალითად, მსგავს პრობლემას სამედიცინო დაწესებულებაშიც ხშირად ვხვდები. მით, უმეტეს, რომ პაციენტთა დიდ უმრავლესობას აქ სტიგმატიზებული და დაშინებული ტუბერკულოზით დაავადებულები შეადგენენ

<{POST_SNAPBACK}>


ვაიმე ნათია ეგენი რა არის?
ნახევარი არ მესმის მე პირადად, თუ შენს და ექიმებს გარდა ვინმეს ესმის არ მგონია :(:D:):(
TEONA GRDZELISHVILI

Head of Human Resources Department

Rompetrol Georgia
Energy for life

Fill&Go - powered by Rompetrol

#27 Teona Grdzelishvili

    L7: ვეტერანი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 5,785 გამოხმაურება
1

დაწერილია 12 October, 2005 - 09:42

რაც შეეხება კლიენტების მომსახურებას...
მართლაც სერიოზული პრობლემაა, რაც ალბათ თითოეულმა კომპანიამ თვითონ უნდა გადაჭრას
მომსახურების მიმწოდებელი კომპანიებისთვის ეს მგონი პრიორიტეტული საკითხი უნდა იყოს:(
პირადად ჩემი გამოცდილებიდან შემიძლია ვთქვა, რომ ჩვენთან, შიდა მოხმარებისთვის შევიმუშავეთ კლიენტების მომსახურების მანუალი, სადაც დაწვრილებით არის განხილული კლიენტებთან ურთიერთობის სხვადასხვა ასპექტი, ამის გარდა გვაქვს შიდა სემინარები თანამშრომლებისთვის:D
ვფიქრობ ამ პრობლემის გადაჭრა მხოლოდ კომპანიის მონდომებით შეიძლება, სირცხვილია, დიდი ორგანიზაცია იმის გამო რომ წესიერად "გამოზრდილი" თანამშრომელი არ ჰყავს კლიენტებს კარგავდეს, თუნდაც ისეთს რომლისგანაც შედარებით მცირე შემოსავალს იღებს:)

რედაქტორი Teona Grdzelishvili, 12 October, 2005 - 09:43.

TEONA GRDZELISHVILI

Head of Human Resources Department

Rompetrol Georgia
Energy for life

Fill&Go - powered by Rompetrol

#28 Lasha Shamatava

    L7: ვეტერანი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 5,967 გამოხმაურება
0

დაწერილია 12 October, 2005 - 10:35

Teona Grdzelishvili, Oct 12 2005, 10:42 AM -ში, განაცხადა:

პირადად ჩემი გამოცდილებიდან შემიძლია ვთქვა, რომ ჩვენთან, შიდა მოხმარებისთვის შევიმუშავეთ კლიენტების მომსახურების მანუალი, სადაც დაწვრილებით არის განხილული კლიენტებთან ურთიერთობის სხვადასხვა ასპექტი

<{POST_SNAPBACK}>


თეონა, შესაძლებელია გაგვიზიარო? :(

მე კი მოგაწვდით კომპანია ორიფლეიმის "კლიენტების მომსახურების 10 წესს":
1. ყოველთვის გულწრფელი ღიმილით მიესალმეთ კლიენტს.
2. ყოველთვის იყავით მშვიდი და კლიენტებთან ურთიერთობის დროს ისაუბრეთ ზრდილობიანად.
3. ყოველთვის გაქსიმალური ყურადღება მიაქციეთ იმ კლიენტს, რომელსაც ემსახურებით.
4. ყოველთვის მოუხადეთ კლიენტს ბოდიში მიყენებული უსიამოვნებებისთვის, თუნდაც პირადად თქვენ არ იყოთ ამაში დამნაშავე.
5. ყოველთვის იყავით კეთილგანწყობილი და მეგობრული კლიენტის მიმართ, თუნდაც ის არ იყოს მართალი.
6. ყოველთვის სასიამოვნოდ, სუფთად და მოწესრიგებულად გეცვათ.
7. ეცადეთ კლიენტის პრობლემები გადაწყვიტოთ ადგილზევე (ნუ გადადებთ რაიმე პრობლემის გადაწყვეტას, თუ ეს შესაძლებელია).
8. ეცადეთ კლიენტისთვის გააკეთოთ იმაზე მეტი, ვიდრე ის ელოდება თქვენგან
9. იყავით მეგობრული თანამშრომლებთან და ყოველთვის დაეხმარეთ ერთმანეთს კლიენტების მომსახურებაში.
10. ყოველთვის გულწრფელი ღიმილით დაემშვიდობეთ კლიენტებს.

რედაქტორი Lasha Shamatava, 12 October, 2005 - 10:37.

Lasha Shamatava
Phone: (+995 32) 37 32 21, 77 22 22
Mob.: (+995 71) 00 6781, (+995 77) 44 44 56
URL: www.HAPPY.ge
Email: Lashat25@gmail.com

#29 Sophie Amiranashvili

    L8: პროფესიონალი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 10,227 გამოხმაურება
0

დაწერილია 12 October, 2005 - 10:48

Lasha Shamatava

ეგ ყველაფერი კარგია, თუმცა ჩემი პირველი პოსტით მე კლენტთან არა მხოლო უშუალო, არამედ შემდგომი ურთიერთობაც ვიგულისხმე. ასევე, ნაგულისხმები მქონდა არა მხოლოდ ფიზიკური პირი, ასევე კომპანია. განვმარტავ: ჩვენს ქვეყანაში ბევრი კომპანია მხოლოდ კლიენტის "დათრევაზე" ფიქრობს. ხოლო მას შემდეგ, რაც მას დაითრევს, ავიწყდება მასთან შემდგომი ურთიერთობა. შესაძლოა, კლიენტს შესთავაზო გარკვეული ფასდაკლება, წამახალისებელი საჩუქარი, თუნდაც მისალოცი ბარათი, განსკუთრებული მომსახურება, ვთქვათ, ადგილზე მისვლით.. და ასე შემდეგ. ამითი ისენი შენი ერთგულნი რჩებიან.
მაგალითად, ამერიკაში, შეხვალ მაღაზიაში, გააკეთებ 50 დოლარზე მეტი თანხის ნავაჭრს (მიზერული თანხაა ამერიკისთვის, დამეთანხმები) - და ისინი ბევრ სიურპრიზს გთავაზობენ. მაგალითან, საწევრო ბარათს, ფასდაკლების ბარათს. მეტიც, განსაკუთრებულ ფასდაკლებებს დაბადების დღეზე და... ერთ დღესაც, ახალ წელს, ან დაბადების დღეზე, აღებ კარებს და ამ მაღაზიის სახელით შენთან რაღაც სიმბოლური საჩუქარი და მოსალოცი ბარათი მოდის:( განწყობა ნამდვილად შეუფასებელია, ეს ყოველივე კი ამ სავაჭრო წერტილისადმი ერთგულებას უფრო და უფრო გიძლიერებთ.
აბა მითხარით, სასქართველოში ხდება ასეთი რამ?! :D
Sophie Amiranashvili

Linxtelecom Georgia LLC
Sales Manager Georgia

GSM: +995 99 22 15 40
Office: +995 32 56 68 73

#30 Lasha Shamatava

    L7: ვეტერანი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 5,967 გამოხმაურება
0

დაწერილია 12 October, 2005 - 10:54

Sophie Amiranashvili, Oct 12 2005, 11:48 AM -ში, განაცხადა:

აბა მითხარით, სასქართველოში ხდება ასეთი რამ?!

<{POST_SNAPBACK}>


ქართული კომპანია არ მეგულება, ხოლო ორიფლეიმი სწორედ ასე მუშაობს საქართველოში - სიურპრიზებით და აქციებით - ყოველთვე 3-4 სიურპრიზი და 20-30 ახალი აქცია შედის მოქმედებაში... მაგრამ ეს ორიფლეიმის კორპორატიული წესია. :(

Sophie Amiranashvili, Oct 12 2005, 11:48 AM -ში, განაცხადა:

ეგ ყველაფერი კარგია, თუმცა ჩემი პირველი პოსტით მე კლენტთან არა მხოლო უშუალო, არამედ შემდგომი ურთიერთობაც ვიგულისხმე. ასევე, ნაგულისხმები მქონდა არა მხოლოდ ფიზიკური პირი, ასევე კომპანია

<{POST_SNAPBACK}>


გასაგებია, წავიკითხე შენი პოსტები. მე კი ზემოთმოყვანილი წესები უბრალოდ გავამარტივე, და ყველგან ვიხმარე უნივერსალური ტერმინი "კლიენტი", რომელშიც ყველაფერი იგულისხმება, თორემ ორიგინალში უწერიათ "ორიფლეიმის კონსულტანტი". :D
Lasha Shamatava
Phone: (+995 32) 37 32 21, 77 22 22
Mob.: (+995 71) 00 6781, (+995 77) 44 44 56
URL: www.HAPPY.ge
Email: Lashat25@gmail.com

#31 Lasha Shamatava

    L7: ვეტერანი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 5,967 გამოხმაურება
0

დაწერილია 12 October, 2005 - 10:58

Sophie Amiranashvili
ისე კი კლიენტის მოპოვებაზე უფრო რთული მისი შენარჩუნებაა, თუმცა ყველაფერი ეს საბოლოო ჯამში კლიენტებთან ურთიერთობის ხელოვნებაზე დადის...

2000 წელს ვმუშაობდი კომპიუტერულ ფირმაში და ასეთი აქცია მოვიგონეთ - მათგან ვინც გააკეთებდა შეკვეთას 100$ და მეტი, ყოველ მე-5-ს ელოდა საჩუქარი, ხოლო ყოველ მე-10-ს სიურპრიზი. შედეგი ფანტასტიური იყო! ხალხი 600-700$-იან კომპიუტერს ყიდულობდა და უფრო მეტად 10-15$-იანი საჩუქრით და სიურპრიზით ინტერესდებოდა. მოკლედ, 1-2 თვეში რეალიზაცია გაორმაგდა...
Lasha Shamatava
Phone: (+995 32) 37 32 21, 77 22 22
Mob.: (+995 71) 00 6781, (+995 77) 44 44 56
URL: www.HAPPY.ge
Email: Lashat25@gmail.com

#32 Sophie Amiranashvili

    L8: პროფესიონალი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 10,227 გამოხმაურება
0

დაწერილია 12 October, 2005 - 11:05

Lasha Shamatava

აი სწორედ მაგის მომხრე ვარ მეც:( ცნობილი წესია: კომპანიის კლიენტების 20% -ს კომპანიისთვის შემოსავლის 80% მოაქვს, კლიენტთა 80%-ს კი - შემოსავლის 20%. თითოეულ მათგანთან სწორი მიდგომა და მუდმივი წახალისებაა საჭირო, რომ ორივე ტიპის მომხმარებელი შეინარჩუნო:D მართალი ხარ, შენარჩუნება უფრო რთულია, ვიდრე მოპოვება, თანაც ჩვენს კონკურენტუნარიან გარემოში, სადაც ერთი და იგივე მომსახურებას 100-ობით კომპანია გთავაზობს:)
Sophie Amiranashvili

Linxtelecom Georgia LLC
Sales Manager Georgia

GSM: +995 99 22 15 40
Office: +995 32 56 68 73

#33 Sophie Amiranashvili

    L8: პროფესიონალი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 10,227 გამოხმაურება
0

დაწერილია 12 October, 2005 - 11:08

თუნდაც ისი-პარიში. ყოველ შენაძენზე პატარა სუნამოებს, ტესტერებს გთავაზობენ. შედარებით ძვირადღირებულ შენაძენზე კი საჩუქრები იზრდება. ამას არ აკეთებს მეორე ფირმა, ვულე ვუ. მართალია, იმ ტესტერს შენთვის, შეიძლება, არანაირი მნიშვნელობა არ ჰქონდეს, როდესაც სუნამოს დიდ ფლაკონს ყიდულობ, თუმცა, მისი მიღება მაინც გსიამოვნებს:( ეს მათი რეკლამაცაა და კლიენტებთან ურთიერთობის ტაქტიკა. აქედან გამომდინარე, მეც და ბევრი სხვაც, ვცდილობ, შენაძენი მხოლოდ ისი-პარიში გავაკეთო - მცირედი საჩუქრის მიღებაც ხომ ძალიან სასიამოვნოა:D
Sophie Amiranashvili

Linxtelecom Georgia LLC
Sales Manager Georgia

GSM: +995 99 22 15 40
Office: +995 32 56 68 73

#34 Lasha Shamatava

    L7: ვეტერანი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 5,967 გამოხმაურება
0

დაწერილია 12 October, 2005 - 11:24

Sophie Amiranashvili, Oct 12 2005, 12:08 PM -ში, განაცხადა:

მცირედი საჩუქრის მიღებაც ხომ ძალიან სასიამოვნოა

<{POST_SNAPBACK}>


ძალიან, ძალიან სასიამოვნოა. :( არა ფინანსურად, არამედ ფსიქოლოგიურად.
Lasha Shamatava
Phone: (+995 32) 37 32 21, 77 22 22
Mob.: (+995 71) 00 6781, (+995 77) 44 44 56
URL: www.HAPPY.ge
Email: Lashat25@gmail.com

#35 Sophie Amiranashvili

    L8: პროფესიონალი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 10,227 გამოხმაურება
0

დაწერილია 12 October, 2005 - 11:40

Lasha Shamatava, Oct 12 2005, 12:24 PM -ში, განაცხადა:

ძალიან, ძალიან სასიამოვნოა.  არა ფინანსურად, არამედ ფსიქოლოგიურად.

<{POST_SNAPBACK}>



რა თქმა უნდა. თან იმ მაღაზიაში ისე გიდებენ ამ მცირედ საჩუქარს პატარა მუქ პარკში რომ ვერ ხედავ, ზუსტად რას გჩუქნიან:( ერთი სული მაქვს ხოლმე დავტოვო მაღაზია და ჩავიხედო ხოლმე რა დევს:D რაც არ უნდა იყოს, მაინც სასიამოვნოა:)
Sophie Amiranashvili

Linxtelecom Georgia LLC
Sales Manager Georgia

GSM: +995 99 22 15 40
Office: +995 32 56 68 73

#36 Teona Grdzelishvili

    L7: ვეტერანი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 5,785 გამოხმაურება
1

დაწერილია 12 October, 2005 - 12:54

Lasha Shamatava, Oct 12 2005, 11:35 AM -ში, განაცხადა:

თეონა, შესაძლებელია გაგვიზიარო?

<{POST_SNAPBACK}>


არა ლაშა შეუძლებელია:D
იმიტომ რომ უამრავ საკითხს მოიცავს, პრაქტიკული ქცევიდან და წყებული სამუშაოს ტექნიკური მხარითა და მისი თანამდევი საკითხების ჩათვლით
TEONA GRDZELISHVILI

Head of Human Resources Department

Rompetrol Georgia
Energy for life

Fill&Go - powered by Rompetrol

#37 Teona Grdzelishvili

    L7: ვეტერანი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 5,785 გამოხმაურება
1

დაწერილია 12 October, 2005 - 12:57

კარგი მომსახურება არ ამართლებს კლიენტის მოლოდინს, კარგი მომსახურება აჭარბებს კლიენტის მოლოდინს :D:)
TEONA GRDZELISHVILI

Head of Human Resources Department

Rompetrol Georgia
Energy for life

Fill&Go - powered by Rompetrol

#38 Lasha Shamatava

    L7: ვეტერანი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 5,967 გამოხმაურება
0

დაწერილია 12 October, 2005 - 12:57

Teona Grdzelishvili, Oct 12 2005, 01:54 PM -ში, განაცხადა:

იმიტომ რომ უამრავ საკითხს მოიცავს, პრაქტიკული ქცევიდან და წყებული სამუშაოს ტექნიკური მხარითა და მისი თანამდევი საკითხების ჩათვლით

<{POST_SNAPBACK}>


მაშინ გასაგებია. :D
მე იმედი მქონდა, რომ ჩემს მიერ მოტანილის მსგავსი კომპაქტური ვარიანტიც გექნებოდათ.
Lasha Shamatava
Phone: (+995 32) 37 32 21, 77 22 22
Mob.: (+995 71) 00 6781, (+995 77) 44 44 56
URL: www.HAPPY.ge
Email: Lashat25@gmail.com

#39 Lasha Shamatava

    L7: ვეტერანი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 5,967 გამოხმაურება
0

დაწერილია 12 October, 2005 - 13:00

Teona Grdzelishvili, Oct 12 2005, 01:57 PM -ში, განაცხადა:

კარგი მომსახურება არ ამართლებს კლიენტის მოლოდინს, კარგი მომსახურება აჭარბებს კლიენტის მოლოდინს

<{POST_SNAPBACK}>


საქართველოში ნამდვილად ასეა. :D
Lasha Shamatava
Phone: (+995 32) 37 32 21, 77 22 22
Mob.: (+995 71) 00 6781, (+995 77) 44 44 56
URL: www.HAPPY.ge
Email: Lashat25@gmail.com

#40 Sophie Amiranashvili

    L8: პროფესიონალი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 10,227 გამოხმაურება
0

დაწერილია 12 October, 2005 - 13:02

Lasha Shamatava, Oct 12 2005, 02:00 PM -ში, განაცხადა:

საქართველოში ნამდვილად ასეა. 

<{POST_SNAPBACK}>



ყველგან ასეა, ადამიანი ხომ ყველგან ერთია:D კარგი მიდგომა ყველას სიამოვნებს.
Sophie Amiranashvili

Linxtelecom Georgia LLC
Sales Manager Georgia

GSM: +995 99 22 15 40
Office: +995 32 56 68 73



1 წევრი კითხულობს თემას

0 წევრი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური მოსარგებლე

ქართული & kar.ge
Share