ნახტომი


- - - - -

Facebook


გამოხმაურებათა რაოდენობა: 2

#1 OIL EXPERT

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 4 გამოხმაურება
0

დაწერილია 11 April, 2011 - 15:18

მოგესალმებით ყველას, ამ ფორუმზე ახალი ვარ თუმცა მდინარე თემებს ყოველთვის ვადევნებდი თვალყურს.

როგორც მოგეხსენებათ Facebook კომუნიკაციის ერთ ერთი საუკეთესო საშუელაბაა ინტერნეტში, (მომხმარებელთა ოდნობა საკმაოდ დიდია). Facebook–ს კომუნიკაციის დამყრების მხირვ კომპანიბი უფრო ეფექტურად იყენებენ ვიდრე საკუთარ კომპანიის გვერდებ, ამიტომ მეტად აქტიურობენ Facebook–ზე ვიდრე ინტერნეტის სხვა საკომუნიკაციო საშუალებებში.

ჩვენი კომპანია ვაქტიურობთ ინტერნეტში საიტის საშუალებით. ამ მხრივ ვაკეთებთ რეკლამებს კონკრეტულ მიზნობრივ სეგმენტზე.
მაგრამ მიმაჩნია რომ იმ საიტებზე სადაც ჩვენი რეკლამა გადის მიზნობრივი სეგმენტის 100% არ იყრის თავს. ამიტომ პირდაპირი რეკლამის დამატებას სხვა ალტერნატიულ საიტებზე (რაც არ ჯდება იაფი) ვარჩიე კომპანია Facebook-ზე გავააქტიურო.

ამიტომ მჭორება თქვენგან გამოცდილების გაზიარება. რომმელი უკეთესია Facebook– ზე მიზნობრივ სეგმენტზე წვდომა, საბოლოო ეფექტური შედეგების მისაღებად
1. პირდაპირი რეკლამა (გამოთვლილი, სეგმენტის, ასაკის, ქესი მიხედვით) – რომელიც შეიძლება მიეწოდოეს შერჩეულ სეგმენტს აქციის სახით
თუ
2. ლაიქების სისტემა
თუ კიდე სხვა რამე?

#2 Tariel Zivzivadze

    L8: პროფესიონალი

  • Members
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 11,944 გამოხმაურება
39

დაწერილია 11 April, 2011 - 16:11

როგორ "მიყვარს" ასეთი შეკითხვები ... :)

ეს დაახლოებით იმას გაქვს რომ იკითხო: "ერთი ტანკი უფრო ძლიერია თუ ორი?"

"მიყვარს" იმიტომ, რომ მარტივი პასუხი აქვს: გააჩნია რა შემთხვევაში!

გაააჩნია კომპანიას და მის მიზნებს, გააჩნია მარკეტინგის კამპანიას და მის მიზნებს და ა.შ. ...
თუ კონკრეტულად დაწერთ, კონკრეტულ პასუხს გაგცემთ.
საუკეთესო სურვილებით,

ტარიელ ზივზივაძე
contact@tarielzivzivadze.ge
http://tarielzivzivadze.ge

#3 OIL EXPERT

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 4 გამოხმაურება
0

დაწერილია 11 April, 2011 - 19:01

კაი რადგან გააჩნია :)

მიზანი მინიმუმ ჩადებული თანხის ამოღებაა.


შევქმნი და წინა პლანზე წამოვწიე პროდუქციის უნიკალური თვისება, რომელიც კონკურენტი კომპანიების პროდუქციისგან განასხვავებს ჩვენ პროდუქციას. ეს მინდა მივიტანო სეგმენტამდე და მისგან უკუკავშირთან ერთად ფინანსური მაზადყოფნაც დავინახო.


საქმე ეხება 2 პროდუქტს ძრავის ზეთს და ჰაერის ფილტრს. რომელიბის პოზიციონირება ბაზარზე კონკურენტების პროდუქციის იდენტურობის შემთხვევაში არ მომცემს დიდ რეალიზაციის საშუალებებს. ამიტომაც შევქმენი და წინ წამოვწიე ზემოთნახსენები პროდუქტის უნიკალური თვისება.

აქციის სათაურია - შეამცირე საწვავის წვა, შეამცირე ხარჯები! - დამეთანხმებით აქტუალურია დღეს.

მე ვითხოვე პრაქტიკა, თუ სხვა სახის ინფორმაციაა კიდე საჭირო მითხარით.

ჩვენ ბანკი არ ვართ და არც სოციალური სახის პროექტი, რომ ლაიკების სისტემა და მასზზე მიბმული დიდბიუჯეტიანი კონკურსები დავგეგმოთ, ამ შემთხვევეაში იქმნება საშიშროება გაუთვალისწინებელი სეგმენტის მიერ უფრო დიდი აქტივობა. თუმცა ამასთან სქემა რომლითაც მუშაობს FB-ს (ვიწყებ კონკურს როცა მივაღწევ 1000 ლაიქს) სეგმენტის აქტივობის შემთხვევაშიც კი იუზერთა რაოდენობა იმაზე მეტი იქბნება ვიდრე პირდაპირი რეკლამის გაშვების შემთხვევაში. ასევე გასათვალისწინებელია მათი მეგობრების კედელზე (რომელიც ალბათობით თუ ვიმსჯელებთ შესაძლოა იყოს ჩვენთვის საინტერესო მიზნობრივი სეგმენტი) ჩვენ შესახებ ინფორმაციის ასახვა, რამაც საბოლოო ჯამში შესაძლოა მოგვცეს საჭირო სეგმენტი.

საკითხიო დგას შემდეგნაირად: გათამაშების მოწყობა, რომელიც ბევრ იუზერს და მათ მოგობრებს (მაგრამ) მოიზიდავს, შედარებით დიდი დანახარჯებით (საპრიზო ფონდი სავარაუდოდ 900 ლარი)

თუ პირდაპირი რეკლამა რამაც დღეში შესაძლია 100-დან 200- იუზერამდე მიზნობრივ სეგმენტზზე წვდომა მომცეს გაცილებით დაბალი ბიუჯეტის შემთხვევაში (თვე 340 ლარი)?

მე როგორც ვხედავ სანამ პრაქტიკაში არ შევეხებით კონკრეტულ მდგომრეობას ფინანსური გამოთვლა შეუძლებელი იქბება, თუმცა თავის დაზღვევით მიზნით დავსვი ეს შეკითხვა აქ ამ ფორუმზე.



1 წევრი კითხულობს თემას

0 წევრი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური მოსარგებლე

ქართული & kar.ge
Share