ნახტომი





- - - - -

მისტიური კლიენტები


გამოხმაურებათა რაოდენობა: 20

#1 Mamuka Dzeria

    მოყვარული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 86 გამოხმაურება
1

დაწერილია 26 November, 2011 - 11:03

ვინ არის ეგ ადამიანები, რა პრინციპით არჩევს კომპანიები და რა სამუშაოსთვის ჭირდებათ

რედაქტორი Mamuka Dzeria, 26 November, 2011 - 11:11.

The Proud Participant of Business Conference

#2 Rati Dzeria

    L4: გამოცდილი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 1,062 გამოხმაურება
4

დაწერილია 30 November, 2011 - 19:39

იდეაში ხარისხის ასამაღლებლად, მაგრამ ასეთი "მაგარი" საქმე სხვა ჯერ არ მინახავს :)).
The Proud Participant of Business Conference

#3 Mamuka Dzeria

    მოყვარული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 86 გამოხმაურება
1

დაწერილია 04 December, 2011 - 15:14

ვფიქრობ ხარსხის ასამაღლებლად კიარა თანამშრომლების უმიზეზოდ გაყრისთვის არის შექმნილი რომელიც ძან უნიჭო კადრებით არის დაკომპლექტებული PS.(ეგ არა მხოლოდ ჩემი აზრია)
The Proud Participant of Business Conference

#4 Tariel Zivzivadze

    L8: პროფესიონალი

  • Members
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 11,944 გამოხმაურება
39

დაწერილია 04 December, 2011 - 15:57

საქმე სერიოზულია,
სხვა საკითხია რამდენად კარგად ასრულებენ ...
საუკეთესო სურვილებით,

ტარიელ ზივზივაძე
contact@tarielzivzivadze.ge
http://tarielzivzivadze.ge

#5 Mamuka Dzeria

    მოყვარული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 86 გამოხმაურება
1

დაწერილია 04 December, 2011 - 16:07

ვინ აკონტროლებს ვიღაც ქუჩიდან აყვანილი მისტიურის შეფასების პრინციპს, იქნებ პირადი რაღაც ანტიპათიის საფუძველზე მისცა უარყოფთი შეფასება რომელსაც ბევრი კომპანია დიდ ყურადღებას აქცევს და ამით იჩაგრება უბრალო უდანაშაულო თანამშრომლები
The Proud Participant of Business Conference

#6 Tariel Zivzivadze

    L8: პროფესიონალი

  • Members
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 11,944 გამოხმაურება
39

დაწერილია 04 December, 2011 - 19:37

შემსრულებელი ორგანიზაცია ცხადია
მაგალითად საქართველოს ბანკი შეუკვეთს მსგავს სერვისს ACT-ს ან რომელიმე სხვას და + დგინდება მრავალი პუნქტი სანამ რამეს ვინმე ”შეამოწმებს”
საუკეთესო სურვილებით,

ტარიელ ზივზივაძე
contact@tarielzivzivadze.ge
http://tarielzivzivadze.ge

#7 Mamuka Dzeria

    მოყვარული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 86 გამოხმაურება
1

დაწერილია 05 December, 2011 - 13:44

დაქირავებული კლიენტების კომპეტენტურობას ვინ ამოწმებს, ან როგორ უნდა დაამტკიცოს თანამშრომელმა თავისი სიმართლე არასწორი შეფასების დროს
The Proud Participant of Business Conference

#8 Tariel Zivzivadze

    L8: პროფესიონალი

  • Members
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 11,944 გამოხმაურება
39

დაწერილია 05 December, 2011 - 16:06

მაგის შანსი დაბალია
საუკეთესო სურვილებით,

ტარიელ ზივზივაძე
contact@tarielzivzivadze.ge
http://tarielzivzivadze.ge

#9 Mamuka Dzeria

    მოყვარული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 86 გამოხმაურება
1

დაწერილია 06 December, 2011 - 12:15

ესეიგი გამოდის რომ თუ თანამშრომლის სამსახურიდან გაშვება უნდათ იმის გამო რომ სტაჟი მეტი აქვს (რადგან ხელფასთან დაკავშირებით რათქმა უნდა პრეტენზია ექნება) ან კომპანიამ ვაკანსია გამოაცხადოს განთავისუფლებულ ადგილზე იმისთვის რომ ის ასაქმებს ხალხს და რეკლამას იკეთებს, ამისთვის უფრო გამოსაყენებელია მისტიურის მიზეზი უდანაშაულო თანამშრომლისთვის. და საერთოდ თვითონ მისტიურებმა თუ იციან რა შედეგი უნდა მოყვეს თავიან შეფასებებს
The Proud Participant of Business Conference

#10 Keti Narimanishvili

    L1: კარგი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 116 გამოხმაურება
4

დაწერილია 07 December, 2011 - 12:46

*
პოპულარული

მოგესალმებით,

ამ საკითხზე მაქვს გარკვეული ინფორმაცია და გამოცდილება, ამიტომ გადავწყვიტე გამოვხმაურებოდი.

ჩემი აზრით, მიუხედავად საზოგადოებაში გავრცელებული ნეგატიური დამოკიდებულებისა, მისტიური კლიენტის, ანუ იდუმალი მყიდველის კვლევა მნიშვნელოვანია. მითუმეტეს, როცა საქართველოში მომსახურების სფერო საკმაოდ მოუწესრიგებელი და დასახვეწია.

იდუმალი მყიდველის კვლევა არის მომსახურების დონის, საქმიანობის, გარემოს, პროდუქტის ანონიმური გზით შეფასების მეთოდი. კომპანია თვითონ წყვეტს და ირჩევს ამ გზას და თანამშრომლებსაც აქვთ ინფორმაცია, წინასწარ იციან, რომ მათი მომსახურების ხარისხი მოწმდება და ეს არ აძლევთ მოდუნების საშუალებას და უფრო მობილიზებული არიან.

კვლევის მიზანი მომსახურების პროცესის დახვეწა და მომხმარებლის კმაყოფილების ზრდაა, და არა თანამშრომელთა დათხოვნა თუ სხვა სადამსჯელო ღონისძიებები.

ნორმალურ კვლევით კომპანიაში ეს „ქუჩიდან აყვანილი“ კადრებით არ ხდება, წინასწარ ტრენინგს გადიან ეს ადამიანები და საჭირო ინფორმაციას ისევ დამკვეთი კომპანია აწვდის და იგი აფასებს თავისივე კრიტერიუმებით.

ვიცი, რომ კვლევის შემდეგ კარგი შედეგის მქონე თანამშრომლები დაუწინაურებიათ და დაბალი შეფასების მქონე კადრებს კვალიფიკაციის ასამაღლებლად ტრენინგებზე უფრო გაუშვებს ნორმალური კომპანია, ვიდრე სამსახურიდან. თანამშრომლის გასაშვებად სხვა ინსტრუმენტებიც ექნება კომპანიას და არამგონია კარგი თანამშრომლის დაკარგვა აწყობდეს.

არსებობს ეთიკის ნორმები, რომლებიც იდუმალმა მყიდველმა უნდა დაიცვას მისი მუშაობაც კონტროლდება, ასე რომ პირადი სუბიექტური მოტივები უადგილო მეჩვენება.

#11 Mamuka Dzeria

    მოყვარული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 86 გამოხმაურება
1

დაწერილია 07 December, 2011 - 15:47

*
პოპულარული

ეგ ყველაფერი ფორმალურად, ძან ნაკლებად უარყოფითი შედეგის მქონე თანამშრომელზე ტრეინინგები დაენიშნათ, პირიქით როცა კომპანია ყოველწლიურ ტესტირებას აკეთებს თანამშრომლებისთვის, მისტიურის დაბალი შეფასება მოქმედებს მის დაგროვილ ქულებზე რაც ავტომატურად გაგდების კანდიდატს ხდის. და რა მაინტერესებს, თუ თანამშრომელი არ ეთანხმება მისტიურის შედეგს, როგორ ან რა გზით უნდა გააპროტესტოს ეგ?

რედაქტორი Mamuka Dzeria, 07 December, 2011 - 15:54.

The Proud Participant of Business Conference

#12 Tariel Zivzivadze

    L8: პროფესიონალი

  • Members
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 11,944 გამოხმაურება
39

დაწერილია 07 December, 2011 - 16:30

თუ კერძო კომპანიას ვინემს გაშვება უნდა რაიმეს მომიზეზება საჭირო არაა
საქართველოში მოქმედი შრომის კოდექსის მიხედვით ერთ წამში შეუძლია ნებისმიერ კერძო კომპანიას ნებისმიერი თანამშრომლის გაშვება ყოველგვარი პასუხისმგებლობის გარეშე
საუკეთესო სურვილებით,

ტარიელ ზივზივაძე
contact@tarielzivzivadze.ge
http://tarielzivzivadze.ge

#13 Keti Narimanishvili

    L1: კარგი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 116 გამოხმაურება
4

დაწერილია 08 December, 2011 - 14:06

იხილე გამოხმაურებაMamuka Dzeria, 07 December, 2011 - 15:47 -ში, განაცხადა:

ეგ ყველაფერი ფორმალურად, ძან ნაკლებად უარყოფითი შედეგის მქონე თანამშრომელზე ტრეინინგები დაენიშნათ, პირიქით როცა კომპანია ყოველწლიურ ტესტირებას აკეთებს თანამშრომლებისთვის, მისტიურის დაბალი შეფასება მოქმედებს მის დაგროვილ ქულებზე რაც ავტომატურად გაგდების კანდიდატს ხდის. და რა მაინტერესებს, თუ თანამშრომელი არ ეთანხმება მისტიურის შედეგს, როგორ ან რა გზით უნდა გააპროტესტოს ეგ?

ეს კომპანიის შიდასამზარეულოა და რთულია ამაზე გადაჭრით რამის მტკიცება.
ვიცი, რომ ხდება ინტერვიუერის საქმიანობის გადამოწმება. კითხვარიც კარგად უნდა იყოს შედგენილი რომ გამოირიცხოს ინტერვიუერის მხრიდან არაკეთილსინდისიერი და სუბიექტური შეფასება.
თუ ვიდეოთვალია, ჩანაწერის ნახვა არ უნდა იყოს სირთულე. გარდა ამისა, ჩამწერითაც ხდება დაკვირვება და ესეც დამატებითი მტკიცებულებაა.

#14 George Labuchidze

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 16 გამოხმაურება
1

დაწერილია 23 March, 2012 - 14:05

საქართველოს ბანკი გვყავს გამწარებული მისტიური კლიენტით ... =))

ამასწინათ ბარათის ასაღებად მივედი და რო მკითხა სამუშაო ადგილი, პასუხზე გადაფითრდა, მისტიური ვეგონე და ისე დაიძაბა ოპერატორი, რომ ენა ებმეოდა =)) =))

რედაქტორი George Labuchidze, 23 March, 2012 - 14:05.


#15 Tariel Zivzivadze

    L8: პროფესიონალი

  • Members
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 11,944 გამოხმაურება
39

დაწერილია 23 March, 2012 - 19:26

lol, ასეთი რა უპასუხე?
საუკეთესო სურვილებით,

ტარიელ ზივზივაძე
contact@tarielzivzivadze.ge
http://tarielzivzivadze.ge

#16 Rati Dzeria

    L4: გამოცდილი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 1,062 გამოხმაურება
4

დაწერილია 23 March, 2012 - 19:51

დაგვაინტრიგე, რა იყო ასეთი სასტიკი პასუხი?
The Proud Participant of Business Conference

#17 George Labuchidze

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 16 გამოხმაურება
1

დაწერილია 26 March, 2012 - 15:50

იხილე გამოხმაურებაTariel Zivzivadze, 23 March, 2012 - 19:26 -ში, განაცხადა:

lol, ასეთი რა უპასუხე?

იხილე გამოხმაურებაRati Dzeria, 23 March, 2012 - 19:51 -ში, განაცხადა:

დაგვაინტრიგე, რა იყო ასეთი სასტიკი პასუხი?



არაფერი ისეთი...სამუშაო ადგილი (ACT Research [Global Call Center]). ცვენი კლიენტია საქართველოს ბანკი და საკმაოდ ხშირად მისტიურს აკეთებენ ხოლმე. თურმე ერთი ორი ტანამშრომელიც კი დაუთხოვიათ (როგორც მერე ამ გოგომ მითხრა) ჩვენი მიზეზით =))
.

თავის კომპიუტერტანაც კი დამსვა (რაც სხვათაშორის სასტიკად აკრძალულია) :P

#18 Rati Dzeria

    L4: გამოცდილი

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 1,062 გამოხმაურება
4

დაწერილია 26 March, 2012 - 23:05

იხილე გამოხმაურებაGeorge Labuchidze, 26 March, 2012 - 15:50 -ში, განაცხადა:



არაფერი ისეთი...სამუშაო ადგილი (ACT Research [Global Call Center]). ცვენი კლიენტია საქართველოს ბანკი და საკმაოდ ხშირად მისტიურს აკეთებენ ხოლმე. თურმე ერთი ორი ტანამშრომელიც კი დაუთხოვიათ (როგორც მერე ამ გოგომ მითხრა) ჩვენი მიზეზით =))
.

თავის კომპიუტერტანაც კი დამსვა (რაც სხვათაშორის სასტიკად აკრძალულია) :P

:#-o:
The Proud Participant of Business Conference

#19 kakha90

    Newbie

  • Member
  • პიქტოგრამა
  • 6 გამოხმაურება
2

დაწერილია 27 April, 2012 - 03:03

იხილე გამოხმაურებაGeorge Labuchidze, 26 March, 2012 - 15:50 -ში, განაცხადა:

თავის კომპიუტერტანაც კი დამსვა (რაც სხვათაშორის სასტიკად აკრძალულია) :P


კიდევ რამე ხომ არ ქნა? :)

#20 Andro Meskhoradze

    მოყვარული

  • Member
  • პიქტოგრამაპიქტოგრამაპიქტოგრამა
  • 90 გამოხმაურება
1

დაწერილია 15 June, 2012 - 21:16

"მისტიური კლიენტები"
მთავარია კლიენტი იყოს ობიექტური, კომპეტენტური :)



იხილე გამოხმაურებაKeti Narimanishvili, 07 December, 2011 - 12:46 -ში, განაცხადა:

ვიცი, რომ კვლევის შემდეგ კარგი შედეგის მქონე თანამშრომლები დაუწინაურებიათ
ეს იქ სადაც კარგი მენეჯერი და მმართველობაა.

რედაქტორი Andro Meskhoradze, 15 June, 2012 - 21:17.

Audi Club Georgia
საქართველოს აუდის მოყვარულთა კლუბი

http://www.audiclub.ge/
http://forum.audiclub.ge/



1 წევრი კითხულობს თემას

0 წევრი, 1 სტუმარი, 0 ანონიმური მოსარგებლე

ქართული & kar.ge
Share